English

تولید اولین محموله ورق آجدار صادراتی در مجتمع فولاد سبا

محمود محمدی فشارکی مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا گفت: در مهر ماه سال 95 موفق شدیم اولین محموله صادراتی ورق آجدار را مطابق با استاندارد DIN 59220 تولید نمائیم.

تولید اولین محموله ورق آجدار صادراتی در مجتمع فولاد سبا

به گزارش خبرگزاری موج، محمود محمدی فشارکی مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا گفت: در مهر ماه سال 95 موفق شدیم اولین محموله صادراتی ورق آجدار را مطابق با استاندارد DIN 59220 تولید نمائیم.

وی افزود: این محصول از نظر خواص مکانیکی ،تلرانس ابعادی ،آنالیز شیمیای مطابق بااستانداردهای جهانی می باشد. با تولید این محصول سبد محصولات مجتمع فولاد سبا افزایش یافت و می توان نیاز بازارهای داخلی و خارجی را تأمین کرد.

وی همچنین از رکورد تولید 85 درصدی کلاف گرم ضخامت 2 میلیمتر و عرض 1000و1250 میلیمتر خبرداد و افزود باتوجه به نیاز کارخانجات داخلی به ورق ضخامت 2میلیمتر با برنامه‌ریزی انجام شده و باتلاش کلیه پرسنل مجتمع فولاد سبا روندافزایش تولید ورق با ضخامت 2میلیمتر از ابتدای سال95 روند افزایشی داشته بصورتی که در مهرماه 95 به رکورد 85 درصد تولید ورق 2 میلیمتر در مجتمع فولادسبا دست یافتیم.

فشارکی در همین رابطه گفت: رکورد قبلی تولید ورق ضخامت 2 میلیمتر مربوط به شهریورماه 95 با65 درصد تولید بوده که رکورد  جدید رشد 20 درصدی را به همراه داشته است.

ایشان در پایان از کلیه همکاران، مدیران، معاونین و مدیرعامل شرکت که با حمایت‌های خود باعث شدند رکوردهای فوق در مجتمع فولاد سبا حاصل شود، صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه