English

اعضای جدید هیات مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجا منصوب شدند

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی(هگتا) آقایان «محمد رجبی، سیدمحمد راشدی، فرهاد فرهمند و سیدحسن قدمگاهی» را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره رجا منصوب کرد.

اعضای جدید هیات مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجا منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری موج، «غلام حیدر ابراهیم بای سلامی» عصر امروز (یکشنبه) در آیین تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره رجا به اهمیت توسعه حمل و نقل ریلی در کشور اشاره کرد و گفت: شرکت رجا کانون و قلب حمل و نقل ریلی و مسافری کشور است.

وی با بیان اینکه این صنعت شایسته توجه بیشتر دولت و دستگاه های مسوول است، ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل نزدیک سازمان تامین اجتماعی به عنوان مالک شرکت رجا و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی با اجرای طرح های توسعه، شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش در این شرکت باشیم. مدیرعامل هگتا با قدردانی از زحمات اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت گفت: در ادامه تلاش های انجام شده، اعضای جدید هیات مدیره به توسعه این صنعت تداوم خواهند بخشید. ابراهیمبای سلامی، فرایند انتخاب هیات مدیره جدید را کاملا کارشناسی شده و فارغ از هرگونه ملاحظات غیرتخصصی دانست و گفت: در این فرآیند با بررسی سوابق بیش از ۱۰۰ نفر از پیشگامان و صاحبان تجربه به این جمع نائل شدیم و هر یک از اعضای جدید یکی از ابعاد صنعت ریلی را در هیات مدیره نمایندگی می کند. وی مهمترین محورهای فعالیت هیات مدیره جدید را «ارتقای کمی و کیفی حمل ونقل مسافری، تامین و نوسازی ناوگان ریلی و افزایش ضریب اشغال و درآمد در قطارهای رجا براساس معیارهای گردشگری و استانداردهای این صنعت» عنوان کرد. «سیدمصطفی خردمند، سیدحسن موسوی نژاد، رضا عصاری، علی محمودی و علیرضا صالح پور»، اعضای قبلی هیأت مدیره رجا بودند. با تصویب اعضای هیأت مدیره قبلی رجاء، سید مصطفی خردمند به عنوان رئیس هیأت مدیره و سید حسن موسوی نژاد به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در این شرکت حضور داشتند. موسوی نژاد همچنان مدیرعامل این شرکت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه