English

امام جمعه آران و بیدگل:

حضور در یادواره شهدا وظیفه ای ملی و انسانی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت:حضور در یادواره ی شهدا وظیفه ای ملی و انسانی و فرصتی برای زنده نگه داشتن آرمان ها و ارزش هایی است که شهدا برای آن ها جان خود را فدا کردند.

حضور در یادواره شهدا وظیفه ای ملی و انسانی است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی در دیدار با عوامل برگزاری یادواره  شهدای کارگر و معلم تاکید کرد: حضور در یادواره ی شهدا وظیفه ای ملی و انسانی و فرصتی برای زنده نگه داشتن آرمان ها و ارزش هایی است که شهدا برای آن ها جان خود را فدا کردند.

وی گفت: یادواره ی شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

سلیمانی با تاکید بر محتوای صحیح برنامه های یادواره شهدا و انتقال پیام‌های صحیح به مخاطبان خاطر نشان کرد: استفاده از روش‌های نوین و جذاب برای انتقال مفاهیم، مشارکت فعال خانواده‌ های شهدا و ایثارگران، ایجاد فضایی معنوی و عرفانی، توجه به نکات اخلاقی و احترام به مقام شهدا باید از محورهای مهم این یادواره باشد.

وی از دست اندرکاران یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل تقاضا نمود روایت گری در مورد پیام مهم شهدا و خاطرات آنان، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، پخش فیلم و عکس از شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار شهدا و نوحه خوانی در مورد مقام و جایگاه شهدا باید در اولویت مسئولان برگزاری یادواره ها باشد.

امام جمعه  آران و بیدگل تاکید کرد: یادواره یعنی به یاد بیاوریم که چگونه شهدا با ایمان راسخ و اراده ی پولادین بر آرمان‌ها و ارزش‌‌های خود ایستادگی و مقاومت نمودند.

وی در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده ی معظم شهدا برای شرکت در این مراسم تاکید کرد: امروزه دشمن سعی دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند، بنابر این مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار بوده و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس، با مهارت و توانی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله نمایند.

شایان ذکر است؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل، با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع)، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، اداره آموزش و پرورش، اتاق و بسیج اصناف، حوزه بسیج اداری و کارگری، حوزه بسیج خواهران کوثر و توسط حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) شهرستان آران و بیدگل با عنوان "شب های پر ستاره" چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه، ساعت ۲۰ در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه