English

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اصفهان :

مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند بیمه اجتماعی رایگان می شوند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اصفهان گفت:مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر، تا پایان فروردین فرصت دارند تا برای بیمه رایگان خود ثبت‌نام کنند.

مادران روستایی و عشایر دارای 3 فرزند بیمه اجتماعی رایگان می شوند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،کیانوش کازرونی بیان داشت: مادران روستایی و عشایر دارای 3 فرزند و‌ بیشتر که تاریخ فرزند سوم  ایشان از یکم فرورین سال۱۳۹۶ به بعد باشد بیمه اجتماعی رایگان می شوند.

وی افزود: زنان خانه‌دار روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و به بالای آنها از یکم فرورین سال۱۳۹۶ به بعد است تا ۳۰ فروردین فرصت دارند برای بیمه کردن خود و بهره‌مندی از مزایای بیمه اجتماعی اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، بازماندگان متوفا و نقل و انتقال سوابق، بصورت رایگان اقدام کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این قانون شامل زنان ساکن مناطق روستایی و عشایری است و از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعمال می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اصفهان بیان کرد: در این مرحله، مادرانی دارای سه فرزند به بالا با مراجعه به سایت www.roostaa.ir و ورود به بخش «ثبت نام مادران روستایی و عشایری(غیرشاغل)» می‌توانند ثبت نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه