English

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد؛

ارائه تسهیلات خرید موتورسیکلت‌ برقی به شهروندان اصفهانی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سال جاری تسهیلات بیشتری برای استفاده شهروندان از موتورسیکلت‌های برقی ارائه می‌شود.

ارائه تسهیلات خرید موتورسیکلت‌ برقی به شهروندان اصفهانی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمد نورصالحی با اعلام اینکه شهرداری در سال جاری تسهیلات بیشتری را برای استفاده شهروندان از موتورسیکلت‌های برقی ارائه می‌دهد، گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده بین شهرداری و چند کارخانه موتورسازی، زمینه تبدیل ۱۰۰ هزار موتور سیکلت بنزینی به برقی برای متقاضیان فراهم شده است.

وی اظهارکرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده بین شهرداری و چند کارخانه موتورسازی، زمینه تبدیل ۱۰۰ هزار موتور سیکلت بنزینی به برقی برای متقاضیان فراهم شده است و تسهیلات وام ۴ درصد توسط بانک مهر اقتصاد به شهروندان تعلق می‌گیرد.

نورصالحی اضافه کرد: بعضی از فروشنده‌های موتورهای برقی نیز با اقساط ۲۴ یا ۳۶ ماهه شرایط پرداخت را برای شهروندان آسان کردند، برخی خریداران از تسهیلات فروشندگان و برخی نیز تسهیلات بانک مهر اقتصاد استفاده کردند.

او با اشاره به عدم استقبال موتورسیکلت سواران جهت استفاده از موتورسیکلت‌های برقی به جای نوع بنزینی آن افزود: موتورسیکلت‌های برقی نیاز به شارژ دارد و هزینه نگهداری و خرید آن نیز زیاد است و تنها کسانی که از موتورسیکلت به‌عنوان وسیله تردد سبک استفاده می‌کنند، از موتورسیکلت برقی بهره‌مند شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام اینکه شهرداری در سال جاری تسهیلات بیشتری را برای استفاده شهروندان از موتورسیکلت‌های برقی ارائه می‌دهد، گفت: از راه‌های تشویق مردم به استفاده از موتورسیکلت‌های برقی، ایجاد اطمینان خاطر برای آنها و بومی‌سازی این موتورسیکلت‌ها است.

او با اشاره به تلاش وزارت کشور، دولت و شهرداری‌های کلان‌شهرها برای برقی کردن ناوگان حمل‌ونقل عمومی خاطرنشان کرد: اقداماتی جهت تولید اتوبوس‌های برقی انجام و حتی تعداد محدودی توسط سازنده‌های داخلی عرضه شده است، اما تولیدات داخلی همچنان متکی به واردات قطعات خارجی است.

این مقام مسئول گفت:همچنین شارژ باتری اتوبوس‌های برقی نیازمند ایستگاه شارژ برقی است که باید زیرساخت‌های گسترده و وسیعی برای آن فراهم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه