English

وزیر صمت:

سرمایه گذاران صاحب تسهیلات ویژه می‌شوند

وزیر صمت گفت: اراده ملی بر آن است تا تسهیلاتی برای سرمایه گذاران فراهم شود و از سرمایه های خرد و کلان مردم برای توسعه و جهش تولید استفاده شود.

سرمایه گذاران صاحب تسهیلات ویژه می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج

، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگویی در مورد شعار امسال اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ادامه شعارهای سنوات گذشته، بر تولید تاکید داشتند تا با عبور از بحران اقتصادی، امسال به جهش تولید دست یابیم، چرا که یکی از اصلی ترین درمان‌های اقتصاد کشور، تمرکز بر جهش تولید و رفع ناترازی هاست.

وی تحقق شعار سال را با کمک مردم امری شدنی دانست و افزود: با ایجاد جاذبه می‌توان مردم را در سرمایه گذاری در تولید تشویق کرد تا با منابع مادی و معنوی به درآمدزایی دست یابیم.

وزیر صمت با تاکید بر رفع موانع موجود از طریق وضع یا اصلاح قوانین گفت: در مسیر تولید و رفع موانع نیازمند اجرای درست قوانین هستیم.

وی بیان کرد: اراده ملی بر آن است تا تسهیلاتی برای سرمایه گذاران فراهم شود و از سرمایه‌های خرد و کلان مردم برای توسعه و جهش تولید استفاده کند.

علی آبادی خاطرنشان کرد: دنیا در آستانه تحولاتی بزرگ است و بایستی زیرساختهای تولید توسعه یابد که در این راستا وزارت صمت اولویت را برای بخش خصوصی و شرکتهای دانش بنیان برای روش‌های نوآورانه در حوزه آینده فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه