English

به دستور رئیس جمهور انجام شد؛

افتتاح ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۸۳۹ باب واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان همزمان با سراسر کشور به دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

افتتاح ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در آئینی که به‌صورت ویدیو کنفرانسی و با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد واحدهای مسکونی تکمیل شده ویژه مددجویان کمیته‌امداد در سراسر کشور مورد افتتاح قرار گرفت.

در استان اصفهان این مراسم در روستای اندلان واقع در شهر زیار با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و آیین واگذاری ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) در سطح کشور بودیم.

وی افزود: در استان اصفهان نیز تعداد ۸۳۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته‌امداد همزمان با سراسر کشور و با برقراری ارتباط ویدئویی، به دستور رئیس‌جمهور افتتاح و واگذار شد.

قاری‌قرآن با اشاره به هماهنگی‌ها و همکاری‌های انجام شده فی‌مابین وزارت راه و شهرسازی و کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) بیان‌کرد: یکی از اقداماتی که در راه و شهرسازی انجام‌می‌شود در کنار تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمد تا برای افرادی که در این راستا متقاضی هستند و از طرفی تحت پوشش کمیته‌امداد می‌باشند به‌صورت اولویت‌دار زمین تأمین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار مخاطب مورد نظر کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) در کل گستره استان (در بخش شهری و روستایی) است که بخشی از آن در این مراسم مورد افتتاح قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه