English

در سال گذشته انجام شد؛

ارائه بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال گذشته 2 هزار و 712 مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

ارائه بیش از 2 هزار و 700 خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، جواد کرانی رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: ارائه خدمات حقوقی، مشاوره ای و قضایی به خانوارهای تحت حمایت یکی از بسته های خدماتی این نهاد برای کمک رسانی و رفع مشکلات آنها است.

وی با بیان اینکه میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان و با هدف جلوگیری از پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت تشکیل شده، ادامه داد: در سال گذشته بیش از 490 پرونده مددجویان در محاکم قضایی پیگیری شده است.

این مقام مسئول با اشاره به 2 هزار و 712 مورد خدمت حقوقی به خانوارهای تحت حمایت، افزود: تنظیم و تقدیم 507 لایحه، اظهارنامه و دادخواست به مراجع قضایی و 70 مورد شرکت در جلسات رسیدگی، از جمله اقدامات حوزه حقوقی استان اصفهان طی سال گذشته بوده است. 

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان ، گفت: از دیگر برنامه های انجام شده این حوزه، ارائه آموزش های حقوقی بصورت حضوری و مجازی، برای بهره مندی و افزایش سطح آگاهی 4 هزار و 300 نفر از مددجویان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه