English

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

شرکت بیش از ۵ هزار دانش آموز استان اصفهان در طرح مسطورا

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از شرکت بیش از ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا خبرداد.

شرکت بیش از ۵ هزار دانش آموز استان اصفهان در طرح مسطورا
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، بهنام محمدیان در خصوص برگزاری طرح مسطورا در این استان اظهار داشت: طرح مسطورا یا زندگی با آیه‌ها در خصوص حفظ آیات منتخب قرآن کریم، ۳۰ فراز زندگی ساز قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش این برنامه را با محوریت دانش‌آموزان اجرایی کرده و جوایز ارزنده‌ای برای این طرح در نظر گرفته شده است.

محمدیان اذعان داشت: دانش‌آموزان می‌توانند در سامانه my.medu.ir   در قسمت نورینو و در قسمت مسابقه زندگی با آیه‌ها وارد شوند و ثبت‌نام را انجام دهند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه این مسابقه برای ماه مبارک رمضان تدوین شده بود، تصریح کرد: زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان تا تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه تمدید شده است.

وی اذعان داشت: از نواحی و مناطقی که به لحاظ اجرای کیفی طرح بیشترین مشارکت را داشته باشند تقدیر قرار خواهند گرفت.

محمدیان یادآور شد: محتوای این طرح به‌صورت پی‌دی‌اف در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده و مسابقه نهایی در اواخر فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا شرکت کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه