English

پیام تبریک رییس اداره فرهنگ و ارشاد آران و بیدگل به مناسبت "روز هنر انقلاب اسلامی "

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در پیامی فرا رسیدن 20فروردین به عنوان "روز هنر انقلاب اسلامی " را تبریک گفت.

پیام تبریک رییس اداره فرهنگ و ارشاد آران و بیدگل به مناسبت "روز هنر انقلاب اسلامی "
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، روح الله قربانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل طی پیامی فرا رسیدن روز"هنرانقلاب اسلامی" را به مردم شهرستان وهنرمندان وفعالان رسانه ای انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل بدین شرح است:    

هنرهرملتی شناسنامه ی تاریخی مردم آن سرزمین است و هنرایران از آغاز تا کنون، سندی درخشان؛و گواهی روشن برفرهنگ و تمدن غنی و سترگ ایرانیان است.

هنر دینی است که رنگ بقا را در تار و پود خود ثبت کرده و دین هنری است که اعماق جان انسان را تصاحب کرده است.

در اندیشه انقلاب اسلامی هنریک ثروت الهی و زبان رسای اخلاق و فضیلت است. توانایی تولید آثار هنری واثر مستقیم در تربیت نیروی انقلابی در جامعه بزرگ اسلامی و توانایی تولید اندیشه و ترویج گفتمان مقاومت واستکبار ستیز می‌تواند بخشی از دستاورد آموزش نخبگان و تربیت هنرمندان نسل جدید جامعه ایران اسلامی باشد که این امر به خوبی دراندیشه،قلم وکارکرد شهید آوینی تبلور یافت.

 شهادت،پایان نامه هنرمند در مکتب رسالت خویش است ومرگ با ذلت،سرنوشت رقم خورده بیچارگانی است که هنر را اسیر دنیاپرستی خویش قرار داده اند.

روزوهفته هنرانقلاب اسلامی به بهانه 20 فروردین؛سالروز شهادت سید جلیل القدر هنرمند سید مرتضی آوینی،شهیدی که تمام لحظه های عمر با برکت خود را به ویژه پس از انقلاب اسلامی، در مسیربه فعلیت رساندن ارزش ها واحکام اسلامی در قالب هنر صرف کرد و به حق در این راه خدمات ارزنده کم نظیری را درعرصه های گوناگون و گسترده هنر واندیشه از خود به یادگار گذاشت. ازاینرو این روز درتقویم رسمی کشور به عنوان روز هنرانقلاب اسلامی نامیده شد.

 امروزه به منظور دستیابی وحرکت در مسیر ارزشهای والای اسلامی وانسانی؛ به حضور وجهت گیری هنرمندان وفعالان رسانه ای انقلابی و متعهد بیش از پیش نیازمندیم.

بدین منظور می بایست زیرساخت های مناسب برای فعالیت بی دغدغه هنرمندان انقلابی فراهم شود؛امید آنکه در این برهه حساس همه ما بتوانیم به شایستگی به وظایف خود عمل کنیم.

در پایان لازم می دانم ضمن تبریک روز و هفته هنر انقلاب اسلامی به مردم شهید پروراین شهرستان و همه‌ی هنرمندان توانمند،متعهد وشریف بخصوص هنرمندان گرانقدروانقلابی؛ دگربار از همراهی و مشارکت این عزیزان درسالی که گذشت؛صمیمانه قدردانی کرده و از درگاه خداوند بی همتا، سلامتی و بهروزی آنان را مسئلت کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه