English

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

حمله به سفارت ایران در دمشق خودکشی اسرائیل بود

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: حمله به سفارت ایران در دمشق خودکشی اسرائیل بود.

حمله به سفارت ایران در دمشق خودکشی اسرائیل بود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سرلشکر باقری در آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی بیان کرد: آمریکای جنایتکار و صهیونیست ظالم و کودک‌کش بداند عمر این رژیم به سرآمده است و راه دوری تا نابودی این رژیم نیست.

وی افزود: ملت ایران روز گذشته به برکت عملیات بی‌نظیر طوفان‌الاقصی و برکت خون شهید زاهدی و همرزمانش، روز قدس بی‌نظیری را در تاریخ انقلاب و جهان خلق کردند تا آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های ظالم و کودک‌کش بدانند عمر این رژیم به سرآمده است و راه دوری تا نابودی این رژیم نیست.

سرلشگر باقری با بیان اینکه اصفهان دیار شهیدان بزرگ و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس است، افزود: سردار شهید زاهدی پس از ۴۳ سال مجاهدت شبانه‌روزی، جان خود را فدای اسلام، انقلاب اسلامی و آزادی قدس شریف کرد.

وی گفت: امروز در کنار پیکر مطهر این شهید همچون شهدای دیگر بزرگ اصفهان خرازی، ردانی‌پور، حبیب‌الهی، همت، کاظمی، حجازی، اقارب‌پرست و ده‌ها شهید فرمانده و ۲۴ هزار شهید گلگون‌کفن این استان بی‌نظیر کشور در میدان جهاد و شهادت گردهم آمده‌ایم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: در مراسم تشییع شهیدی گرد هم آمده‌ایم که همرزم و یاور دائمی شهیدان سلیمانی، همدانی و همه شهدای بزرگ آزادی قدس شریف و مقابله با رژیم صهیونیستی بود.

وی بیان کرد: مروری بر زندگی ننگین رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده دو دوره مشخص است؛  دوره اوج‌گیری و دوره زوال اوست.

سردار باقری ادامه داد: صهیونیست‌ها پس از 50 سال کار و زمینه سازی و به بهانه کشتار مبهم هولوکاست در اروپا سرزمین قبله اول را قصب و حکومتی جائر تأسیس کردند.

سرلشکر باقری اظهار داشت: قبله اول مسلمین را حکومتی جاعل با کمک‌های آمریکا و اروپای ریاکار ایجاد کرد و این رژیم قدرت گرفت به‌طوری‌که در مقابل نظام ارتش‌های عربی هر کدام بیش از ۶ روز در برابر آن دوام نیاوردند.

وی با اشاره به‌اینکه دوره افول صهیونیست‌ها با انقلاب اسلامی آغاز شد، گفت: امام بزرگوار یکی از راهبردهای مهم را مقابله با این رژیم قرار دادند و روز قدس را برای نمایش احساسات مسلمانان علیه این رژیم اعلام کردند، در دوره رهبری امام خامنه‌ای عزیزی با شکل‌گیری نیروی قدس سپاه، روال شکل‌گیری مقاومت اسلامی جان تازه‌ای پیدا کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: جریان‌های غیراسلامی وکم‌توان به مرور به حاشیه رفتند و جریان‌های اصیل اسلامی همچون حزب‌الله لبنان و حماس در فلسطین به میدان آمدند. از ۳۰ سال پیش تاکنون روزبه‌روز بر این قدرت افزوده شده است.

وی گفت: صهیونیست‌ها نه راه پیش دارند و نه راه پس، شکست صهیونیست‌ها قطعی است، آنها در بحران فرو رفته اند، اقتصاد این رژیم با وجود حمایت کامل آمریکا و اروپای دروغ‌گو از بین رفته و دوام آن امکان پذیر نیست.

سرلشگر باقری بیان کرد: طوفان‌الاقصی بخش کوچکی از این کوه یخی بزرگ را نمایان کرد، این عملیات، عملیاتی بی‌نظیر و بدون نقص بود که توسط  1000رزمنده انجام شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: طوفان‌الاقصی عملیاتی بی‌نظیر بود و حداکثر هزار رزمنده که بیش از ۱۵ سال در محاصره کامل بودند، به صهیونیست‌های تا دندان مسلح هجوم بردند و شکست ترمیم‌ناپذیری را بر آن‌ها تحمیل کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه