English

جانشین لشکر ۱۴ امام حسین(ع) خبرداد؛

کاروان اهالی بهشت ۱۶ تا ۲۶ آذر همه شهرستان‌های اصفهان را معطر می‌کند

جانشین لشکر ۱۴ امام حسین(ع) گفت: امسال کاروان اهالی بهشت برای سومین سال متوالی مانند دو سال گذشته تمام شهرستان‌های اصفهان را به عطر شهدا معطر می‌کند.

کاروان اهالی بهشت ۱۶ تا ۲۶ آذر همه شهرستان‌های اصفهان را معطر می‌کند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سرهنگ پاسدار حسن امینی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، استان اصفهان از شانزدهم تا بیست‌وششم آذرماه میزبان کاروان اهالی بهشت و پیکر مطهر شهدای گمنام خواهد بود.

وی با بیان اینکه کاروان اهالی بهشت از سال ۱۴۰۰ حرکت خود را آغاز کرد، افزود: این کاروان امسال برای سومین سال متوالی مانند دو سال گذشته اقصی نقاط استان اصفهان را به عطر شهدا معطر می‌کند.

امینی با اشاره به دلدادگی مردم نسبت به کاروان اهالی بهشت، خاطرنشان کرد: کاروان اهالی بهشت سال گذشته بیش از چهار هزار و ۶۰۰ کیلومتر طی مسافت داشت و در ۲۶ شهرستان و ۱۵۲ شهر، روستا و بخش استان اصفهان حضور پیدا کرد.

جانشین لشکر ۱۴ امام حسین(ع) تصریح کرد: امسال کاروان اهالی بهشت حامل پیکرهای مطهر ۱۲ شهید گمنام است که در قالب یک دستگاه تریلر و یک دستگاه خودروی اَرَس در تمام شهرستان‌های استان اصفهان حضور پیدا خواهد کرد.

وی عنوان کرد: سال گذشته علاوه بر میدان داری قلب‌های عاشق و احساسات پاک مردم در مراسم استقبال و تشییع شهدا ، جلوه‌های عقلانیت هم تحت عنوان جهاد تبیین به میدان آمد و در هر شهر و دیاری ضمن انجام مراسم استقبال و تشییع شهدا، در میادین اصلی شهرها برای مردم شهر، روایتگری تصویری به سبک جدید ارائه می‌شد.

امینی اضافه کرد: امسال نیز چنین اتفاقی در راستای جهاد تبیین رقم خواهد خورد اما محتوای آن نسبت به سال گذشته متفاوت است و با اجرای یک گروه هنری همراه خواهد بود.

جانشین لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در پایان گفت: در جهت هماهنگی بیشتر، گروه پیشرو کاروان در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها حاضر شده و آخرین هماهنگی‌ها را در جهت مسیر و نحوه اجرای مراسم به عمل می‌آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه