English

منتخب مردمی شهرستان نجف‌آباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

دولت نسبت به اعتمادسازی خیرین برای مشارکت در ساخت مدارس ورود محکمی داشته باشد

منتخب مردمی شهرستان نجف‌آباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید نسبت به اعتمادسازی خیرین برای مشارکت در این امر پسندیده ورود محکمی داشته باشد.

دولت نسبت به اعتمادسازی خیرین برای مشارکت در ساخت مدارس ورود محکمی داشته باشد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، ابوالفضل ابوترابی در نشستی با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: طرحی در قالبت تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش را در حال تدوین هستم تا پرورش را در ابتدا و آموزش را پس از آن داشته باشیم و در ۶ سال آموزش ابتدایی به موضوع پرورش بپردازیم و پس از آن به آموزش پرداخته شود .

 وی افزود:در موضوع آموزش نیز مطالب موردنظر باید متناسب با نیازهای دانش‌آموزان برای زندگی باشد؛ در ۶ سال آموزش متوسطه نیز آموزش باید به برنامه کاری دانش‌آموزان متناسب بااستعداد و رغبت دانش‌آموزان اضافه شود.

منتخب مردمی شهرستان نجف‌آباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامیگفت: اتفاقات بسیار مبارکی را برای آموزش و پرورش داشته‌ایم و سه قانون بسیار مهم در خصوص ظرفیت‌های مولدسازی و تبدیل به احسن فضای فیزیکی، رتبه‌بندی و مسائل مرتبط با مسائل معنی معلمان تصویب شد. در هیچ دوره‌ای مجلس در خصوص معلمان اهتمام لازم را نداشته است.

وی ادامه داد: در موضوع ساخت مدارس، همکاری دولت و خیرین در ساخت مدارس موردنظر بوده است و دولت باید نسبت به اعتمادسازی خیرین مدرسه ساز برای مشارکت در این امر پسندیده ورود محکمی داشته باشد.

ابوترابی اذعان داشت: طرحی در قالبت تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش را در حال تدوین هستم تا پرورش را در ابتدا و آموزش را پس از آن داشته باشیم و در ۶ سال آموزش ابتدایی به موضوع پرورش بپردازیم و پس از آن به آموزش پرداخته شود و در موضوع آموزش نیز مطالب موردنظر باید متناسب با نیازهای دانش‌آموزان برای زندگی باشد.

منتخب مردمی شهرستان نجف‌آباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در ۶ سال آموزش متوسطه نیز آموزش باید به برنامه کاری دانش‌آموزان متناسب بااستعداد و رغبت دانش‌آموزان اضافه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه