English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارق جیب بُر اتوبوس های بی آر تی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقی که در اتوبوس های بی آر تی اقدام به جیب بری می کرد در عملیات کارآگاهان این پلیس خبرداد.

دستگیری سارق جیب بُر اتوبوس های بی آر تی در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره جیب بری و سرقت تلفن های همراه شهروندان که بیشتر در اتوبوس های بی آرتی شهر اصفهان رخ می داد، طرح جامع و عملیاتی مقابله با سارقان جیب بر با استفاده از کلیه امکانات به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین بررسی سرقت های گذشته و کسب اطلاعات لازم از مال باختگان سرانجام هویت یک زن جیب بُر را در ارتباط با این سرقت ها بدست آورده و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: متهمه که دارای 5 فقره سابقه جیب بری بود ، در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به 13 فقره جیب بری و سرقت تلفن همراه از شهروندان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن کیف و گوشی تلفن همراه خود در جیب پشت شلوار خودداری کرده و در مکان های شلوغ مانند مراکز خرید، ‌زیارتگاه ها ، اتوبوس های بی آر تی و مکان های تفریحی هوشیاری خود را حفظ و مراقب افرادی که در اطرافشان هستند باشند و از اموال با ارزش درون کیف و جیب خود مواظبت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه