English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:،

سارقان خودروهای زانتیا در اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 2 نفر که خودروهای زانتیا را در شهر اصفهان سرقت می کردند خبر داد.

سارقان خودروهای زانتیا در اصفهان دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ حسین تُرکیان بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی زانتیا در شهر اصفهان و وصول  پرونده های متعدد به پلیس آگاهی استان اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت  این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی اظهارات مال باختگان و انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی و تخصصی هویت اصلی یکی از متهمان را بدست آورده و با اخذ دستور قضائی وی را در حالی که با یک دستگاه خودروی سواری  پژو پارس قصد فروش اموال مسروقه و خرید مواد مخدر را داشت دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه  در بررسی صورت گرفته مشخص شد خودرو ی پژو پارس مسروقه بوده و صندوق عقب آن نیز حاوی مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه است گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته اقرار کرد که اموال مسروقه را از داخل خودروهای پارک شده در سطح شهر سرقت کرده است.

سرهنگ تُرکیان از دستگیری متهم دیگر این پرونده در حال تردد با یک دستگاه خودروی مسروقه خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به سرقت 8 دستگاه خودروی زانتیا، یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پراید و همچنین 5 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به تحویل اموال مکشوفه  از متهمان به مالباختگان اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه