English

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خبرداد:

آماده سازی بیش از ۷ هزار فضا برای میزبانی مسافران نوروزی در استان اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آماده سازی بیش از ۷ هزار فضا برای میزبانی مسافران نوروزی در استان اصفهان خبرداد.

آماده سازی بیش از ۷ هزار فضا برای میزبانی مسافران نوروزی در استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سید علی مدی در آیین افتتاحیه ستادهای اسکان استان اصفهان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۰ هزار نفر میهمان ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان بودند و در سال جاری در بیش از ۶۰۰ مدرسه و ۷ هزار فضا میزبان میهمانان نوروزی هستیم.

وی ادامه داد: هرچند اسکان نوروزی وظیفه ذاتی آموزش و پرورش نیست اما افتخار بزرگی است که از هم‌وطنانمان در استان اصفهان میهمان‌نوازی کنیم و پذیرش کننده فرهنگیان ارجمند باشیم.

مدینه تصریح کرد: حضور فرهنگیان در استان اصفهان با این نیت است که از روز ۱۴ نشاط و انرژی در سراسر کشور بیش از گذشته مشاهده شود چراکه امروزه بیش از هر زمانی نیاز به شادابی و نشاط داریم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: آموزش و پرورش به‌اندازه توان و ظرفیت خود نشاط و شادابی را در ایام عید به فرهنگیان و از این طریق به کلاس‌های درس تزریق می‌کند.

وی اذعان داشت: در سال گذشته بیش از ۳۵۰ هزار نفر میهمان ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان بودند و در سال جاری در بیش از ۶۰۰ مدرسه و ۷ هزار فضا میزبان میهمانان نوروزی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه