English

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خبرداد؛

نصب ۴۰ نماد نوروزی در آستانه بهار در کلانشهر اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: ۴۰ نماد نوروزی در آستانه بهار در در مناطق پانزده‌گانه و پارک ناژوان اصفهان نصب می‌شود.

نصب ۴۰ نماد نوروزی در آستانه بهار در کلانشهر اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حمید قنادنیا بیان داشت:همچنین نصب یک هزار و ۵۰۰ «نماد شکوفه و پرنده» در چهارراه‌ها و معابر اصلی شهر از جمله اقدامات موقت این مدیریت ویژه ایام نوروز است.

وی افزود:امسال یک محور ویژه در مسیر چهارباغ به آمادگاه پیش‌بینی شده تا در آن چند نماد نقاشی سه بعدی، ۶ نماد گل طبیعی و آذین‌بندی و نماد نور طراحی شود تا شهروندان و مسافران بتوانند از آن بعنوان یک محل عکاسی استفاده کنند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به تقارن فصل بهار با ماه مبارک رمضان ۲ هزار پرچم نوروزی در مناطق مختلف اصفهان نصب خواهد شد .

قنادنیا ادامه داد: نصب تصاویر ۴۰۰ شهید شاخص اصفهان در رینگ سوم و زیرگذر‌های شهر و فضاسازی در گلستان شهدا و طراحی دیواره پازلی در این مکان را از دیگر اقدامات شهرداری اصفهان در آستانه نوروز است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهری شهرداری اصفهان بیان کرد: نماد (اِلمان) فانوس نورانی، طرح دیگری است که ویژه ایام نوروز و رمضان در میدان امام حسین (ع) در مجاور مکان جزخوانی چهارباغ در روز‌های آخر سال نصب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه