English

با اجرای طرح آرامش پلیس اصفهان انجام شد؛

دستگیری ۸۸۶ معتاد و خرده‌فروش مواد افیونی در استان اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 886 نفر معتاد و خرده فروش مواد افیونی با اجرای طرح آرامش طی 72 ساعت گذشته خبر داد.

دستگیری ۸۸۶ معتاد و خرده‌فروش مواد افیونی در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: در راستای تداوم اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر طرح بزرگ آرامش طی 72 ساعت گذشته در سراسر استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: طرح آرامش که با حضور ماموران انتظامی در بخش های مختلف اجرایی و با شناسایی محلات هدف و نقاط آلوده و پرخطر از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر همراه بود، در سراسر استان و شهرستان های تابعه عملیاتی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این طرح مجموعاً 886 نفر در حوزه جرائم مرتبط با مواد مخدر شامل 610 نفر معتاد و 276 نفر خرده فروش مواد افیونی دستگیر و جمع آوری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه که معتادان جمع آوری شده به مراکز ترک اعتیاد و بازپروری منتقل و خرده فروشان نیز تحویل مرجع قضائی شدند افزود: در این طرح 25 کیلو و 837 گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنگ نیکبخت خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در محور های مختلف و با هدف افزایش احساس آرامش و امنیت شهروندان و نا امن کردن فضای جامعه برای مخلان نظم عمومی عملیاتی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه