English

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

رنگ‌آمیزی جداول شهر با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در آستانه سال نو

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر از ۲۰ روز قبل با حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه آغاز و حدود ۱۳۸ هزار متر مربع رنگ‌آمیزی نرده‌ها توسط ۷۵۰ نیرو انجام شده است.

رنگ‌آمیزی جداول شهر با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در آستانه سال نو
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، امیرحسین خسروی با بیان اینکه اجرای طرح خانه‌تکانی در ۲۰۳ محله شهر با ۲۸۰۰ نیروی انسانی در حال انجام است، گفت: برای این امر از ۳۰۰ دستگاه نیسان و ۵۷۰ کامیون استفاده می‌شود.

وی افزود: رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر از ۲۰ روز قبل با حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه آغاز و حدود ۱۳۸ هزار متر مربع رنگ‌آمیزی نرده‌ها توسط ۷۵۰ نیرو انجام شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای نوروز ۱۴۰۳، ستادهای هدایت از شش ستاد به سه ستاد کاهش پیدا کرد که در مناطق ۱۲، ۶ و ۲ مستقر هستند.

وی با بیان اینکه کاشت ۱۱۰ هزار اصله درخت تا پایان فروردین در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: تکمیل پرچین‌های خیابان‌های اصلی شهر با ۳۵۰ گلدان با گیاهان پرچینی مختلف انجام می‌شود.

به گفته خسروی، سازمان خدمات موتوری با تمام امکانات لجستیک سبک و سنگین آماده خدمت‌رسانی است و خودروهای جاروزنی تا پانزدهم فرودین در حال آماده‌باش قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه