English

جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خبرداد؛

اضافه شدن ۱۰۰۰ تخت به فضای اسکان هتل‌ها در اصفهان / آغاز خدمت رسانی ستاد سفر از ۲۴ اسفند ماه

جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از اضافه شدن ۱۰۰۰ تخت به فضای اسکان هتل‌ها در اصفهان خبرداد.

اضافه شدن ۱۰۰۰ تخت به فضای اسکان هتل‌ها در اصفهان / آغاز خدمت رسانی ستاد سفر از ۲۴ اسفند ماه
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مهدی بقایی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه برای نوروز ۱۴۰۳ یک‌هزار تخت به فضای هتل‌ها برای اسکان اضافه شده است، گفت:امسال نیز آموزش و پرورش مدارس خصوصی و غیرانتفاعی را به ظرفیت اسکان نوروزی اضافه کرده است.

وی افزود:امسال در زمینه اسکان مسافران، هزار تخت به ظرفیت هتل‌ها اضافه شده و  تلاش شده تا از ظرفیت خانه‌های مسافر که در اداره میراث فرهنگی ثبت شده‌اند در کنار خانه های استیجاری استفاده شود.

جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت:به دلیل همزمانی ایام نوروز با ماه رمضان اماکنی برای صرف غذا برای مسافران تعبیه شده تا ضمن حفظ حرمت ماه رمضان، امکان استفاده مسافران از این امکانات فراهم شود.

بقایی

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان امسال با ۱۲ کمیته مختلف از ۲۴ اسفندماه تا ۲۴ فروردین ماه به خدمت رسانی می پردازد و هر کدام از مناطق نیز دارای یک ستاد خدمات منطقه ای است.

بقایی اظهار داشت: ستاد سفر نوروز امسال ۱۲ کمیته شامل اسکان، کمیته فرهنگی، حمل و نقل، قضائی، اقتصادی و گردشگری، سرمایه گذاری، امنیت، حراست و پشتیبانی ایمنی و حراست، خدمات شهری، اطلاع رسانی و آمار و ارزیابی فعالیت خواهند کرد.

این مقام مسئول با اشار به فعالیت کمیته انتظامی و قضائی با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه رمضان گفت: در این کمیته مشخص شده است که در ایام نوروز کدام مغازه‌ها، رستوران‌ها و مکان‌ها برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی  در طول روز باز باشند.

بقایی اضافه  کرد: در کمیته فرهنگی نیز چند عرصه شهری برای فعالیت‌های بعد از افطار پیش بینی شده از جمله عرصه بازی در باغ غدیر و یک برنامه که در سطح ملی در میدان نقش جهان به مدت ۵ شب برگزار می‌شود.

جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به افزوده شدن ظرفیت پارکینگ‌ها بیان داشت: امسال در ایام نوروز اتوبوس گردشگری به ۶ دستگاه و از یک به سه خط افزایش یافته است.

معرک نژاد

ایجاد قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در باغ فدک

سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در نشست خبری تشریح برنامه های این ستاد گفت:امسال، اطلاع‌رسانی فعالیت‌های نوروزی و  اقدامات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان به‌شکلی منسجم‌تر در قالب قرارگاه اطلاع‌رسانی انجام می‌گیرد که مکان آن در کمپ گردشگری باغ فدک پیش‌بینی شده است.

سیدعلی معرک نژاد بیان داشت: در این قرارگاه، همه ظرفیت‌های متنوع رسانه‌ای اعم از تولید و انتشار اخبار مکتوب، تولیدات چندرسانه‌ای، رادیو اینترنتی، برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی، تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی از طریق نرم‌افزار اصفهان من پیش‌بینی شده است.

سامانه ۱۳۷ و اپلیکیشن اصفهان من، دو مرجع اطلاع رسانی به گردشگران نوروزی

سیدعلی معرک نژاد، سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت:کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر امسال اطلاع رسانی سریع و شفاف را در دستور کار قرار داده و نسبت به معرفی مبداها و مقصدهای سفر به شهر اصفهان اقدام کرده است.

وی افزود: درگاه ۱۳۷ و اپلیکیشن اصفهان من مراجع اطلاع رسانی به مسافران هستند و  تلاش شده تا مرجعیت اطلاع رسانی از بنرها و تبلیغات شهری به 2 درگاه مذکور تبدیل شود.

سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت:ظرفیت های ویژه ای برای اپلیکیشن اصفهان من تعریف شده که  برخی از آنها شامل اعلام ظرفیت پارکینگ ها، سرویس های بهداشتی، اماکن اسکان ، رستوران ها، مراکز درمانی و خانه‌های مسافر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه