English

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خبرداد؛

رقابت ۳ هزار دانش‌آموز اصفهانی در مرحلۀ قطبی مسابقات قرآن، عترت و نماز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از رقابت ۳ هزار دانش‌آموز اصفهانی در مرحلۀ قطبی مسابقات قرآن، عترت و نماز خبرداد.

رقابت ۳ هزار دانش‌آموز اصفهانی در مرحلۀ قطبی مسابقات قرآن، عترت و نماز
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،مهدی نم‌نبات گفت: مرحلۀ قطبی چهل ودومین دورۀ مسابقات قرآن، عترت و نماز در مقاطع متوسطۀ اول ودوم در سطح استان اصفهان در ۶ قطب برگزار شد که هر قطب، ۴۰۰ دانش‌آموز را در برمی‌گرفت و در مجموع، ۳۰۰۰ دانش‌آموز در این مرحله از مسابقات حضور داشتند.

وی اظهار داشت: چهل ودومین دورۀ مسابقات قرآن ، عترت و نماز در مقاطع متوسطۀ اول ودوم در سطح استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در ۶ قطب شامل مرکزی یک به میزبانی شاهین‌شهر، مرکزی دو به میزبانی برخوار، شمال به میزبانی آران‌وبیدگل، جنوب به میزبانی دهاقان، غرب به میزبانی فریدونشهر و شرق به میزبانی ورزنه برنامه‌ریزی و اجرا شد.

نم‌نبات بیان داشت: هر قطب، ۴۰۰ دانش‌آموز را در برمی‌گرفت و در مجموع، ۳۰۰۰ دانش‌آموز در این مرحله از مسابقات حضور داشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، با بیان اینکه مسابقات شامل دو بخش پژوهشی و آوایی می‌شود، عنوان کرد: تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفۀ سجادیه، گفتمان مهدوی، احکام و انشای نماز از جمله رشته‌های بخش پژوهشی و حفظ قرآن کریم، قرائت قرآن کریم، اذان، مداحی و دعاخوانی از جمله رشته‌های بخش آوایی است.

وی ادامه داد: در آیین اختتامیه که در هر قطب به صورت مجزا برگزار شد، از دانش‌آموزان منتخب و برگزیده با اعطای تقدیرنامه و هدایایی تجلیل شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان برگزیده در مرحلۀ قطبی، به مرحلۀ استانی مسابقات که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد راه پیدا می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه