English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

اجرای بیش از ۷ هزار متر لوله گذاری خط انتقال آب به مجتمع ۴۱ روستایی در تیران و کرون

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اجرای بیش از 7 هزار و 500 متر لوله گذاری خط انتقال آب فاز ج مجتمع 41 روستایی در تیران و کرون خبر داد.

اجرای بیش از 7 هزار متر لوله گذاری خط انتقال آب به مجتمع 41 روستایی در تیران و کرون
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین اکبریان با بیان اینکه در نتیجه این اقدامات 7روستای بخش کرون علیاء از آب پایدار بهره مند شدند گفت: همچنین با انجام این عملیات دیگر نیازی به استفاده از دستگاه های حذف نیترات وجود ندارد.

وی تعداد کل انشعاب آب شهر و روستا در این شهرستان را 32 هزار و 532 فقره عنوان کرد و گفت: با هدف رفع بحران کم آبی در منطقه، چاه های سوران، جعفر آباد و مبارکه به خطوط انتقال آب متصل شده و 2000 متر لوله گذاری چاه خمیران نیز انجام شده است.

اکبریان اجرایی سامانه تله متری مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع 41 روستایی، تله متری مخزن 2000 متر مکعبی روستای میر آباد و کلنگ زنی اجرای پروژه آبرسانی به 8 روستای رضوانیه را از دیگر اقدامات انجام شده در منطقه تیران و کرون برشمرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: همچنین با هدف توزیع عادلانه آب، 20 دستگاه فشار شکن در روستاهای دره بید، آبگرم، حسین آباد، علی آباد، سوران، قاسم آباد، حسن آباد وسطی، افجان، مهدی آباد، مبارکه، تندران، هومان، ورپشت و شهرهای تیران و عسگران نصب و راه اندازی شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه