English

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان:

اهداکنندگان خون در اصفهان یک شب اقامت رایگان هدیه می‌گیرند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از اختصاص یک شب اقامت رایگان به مسافران اهداکنندگان خون در استان اصفهان خبر داد.

اهداکنندگان خون در اصفهان یک شب اقامت رایگان هدیه می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حمیدرضا محققیان با اشاره به کمبود ذخایر خونی استان اصفهان و نیاز شدید این استان به گروه‌های خونی O و B منفی گفت: گردشگرانی که در سفر به استان اصفهان با مراجعه به مراکز اهدای خون ، در این امر انسان‌دوستانه و خداپسندانه مشارکت کنند، یک شب به صورت رایگان در هتل‌ها و مراکز اقامتی، مهمان مردم مهمان‌نواز اصفهان خواهند بود.

او با بیان این که این کار به همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی و نیز جامعه هتلداران استان اصفهان انجام می‌شود، اظهار کرد: گردشگران داخلی و خارجی که در بازه زمانی ۱۵ الی ۱۸ اسفندماه جاری (سه‌شنبه تا پایان روز جمعه) خون اهدا کنند می‌توانند در هتل‌ها و مراکز اقامتی اصفهان یک شب به صورت رایگان اقامت داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان یادآور شد: این تصمیم به‌منظور مشوقی برای اهدای خون و تامین ذخایر خونی استان اتخاذ شده و جامعه هتل‌داران استان در این امر خداپسندانه مشارکت دارد.

محققیان در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: گردشگران برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۱۳۲۲۲۶۳۶۴ تماس بگیرند و بعد از اهدای خون، از یک شب اقامت رایگان در هتل‌ها و مراکز اقامتی این استان بهره‌مند شوند.

کیان دهراب پور، مدیرکل انتقال اصفهان ضمن اذعان مجدد کاهش ذخایر خونی در این روزهای آخر سال به دلایلی از قبیل شیوع بیشتر بیماریهای ویروسی، برودت هوا، حجم بالای اعمال جراحی قبل از تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان به نکاتی اشاره کرد.

وی با تشکر ویژه از این اقدام اداره کل میراث فرهنگی و جامعه هتل داران استان اصفهان گفت: با توجه به استانداردهای انتقال خون، فقط گردشگران ایرانی امکان اهدای خون دارند و مراکز اهدای خون استان از روز سه شنبه ۱۵ اسفند تا پنجشنبه ۱۷ اسفند پذیرای هموطنان اهدا کننده در ۱۱ مرکز اهدای خون استان اصفهان خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه