English

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه کاشان مطرح کرد؛

خدمات ارزنده شهرداری کاشان برای میزبانی از مسافران نوروزی

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه کاشان گفت: تمهیدات مدیریت شهری برای نوروز 1403 نسبت به سال‎‌های گذشته ویژه تر بوده و در حوزه‎های مختلف در حال انجام است.

خدمات ارزنده شهرداری کاشان برای میزبانی از مسافران نوروزی
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، هادی اکبری در نشست ستاد دائمی خدمات سفر شهرستان کاشان با اشاره به ضرورت رایگان شدن اتوبوس‎ها برای جابجایی گردشگران نوروزی خاطرنشان کرد: این اقدام با توجه به تجربه سال‎های گذشته می‎تواند اتفاق شایسته‎ای محسوب شده و رضایت مسافران را از میزبانی دارالمومنین افزایش دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه کاشان،تسریع آماده سازی پارکینگ‎های نوروزی را نیز به عنوان اقدام دیگر مدیریت شهری یادآور شد و افزود: می توان با توسعه ظرفیت پارکینگ ها، ضمن تأمین رفاه حال شهروندان، از بروز بسیاری از مشکلات عبور و مرور جلوگیری کرد.

اکبری، بهسازی و افزایش سرویس های بهداشتی، بهسازی بوستان‎ها  و ارتقای سیما و منظر شهری، آماده سازی محل های اسکان موقت و...را از دیگر الزامات شهرداری ها برای میزبانی از گردشگران برشمرد و گفت: با اجرای شایسته این تمهیدات می‎توان خاطره خوبی از حضور مسافران نوروزی در خطه کاشان رقم زد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه کاشان با اشاره ثبت رکورد بالای اجرای آسفالت نیز در سال 1402 تصریح کرد: موضوع آسفالت همواره یکی از دغدغه های جدی شهروندان بوده که خوشبختانه تلاش گسترده ای در این زمینه صورت گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه