English

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان:

جشنواره رویش نقطه عطفی در دانشگاه پیام نور است

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت:اشتراک گذاری تجربیات در جشنوراه رویش می‌تواند برای پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه پیام نور موثر باشد.

جشنواره رویش نقطه عطفی در دانشگاه پیام نور است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،رضا مختاری  در آئین اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار به طور تجمیعی برگزار می‌شود عنوان کرد: این جشنواره تجمیع ۳ جشنواره بزرگ و مهم بود که هر کدام یک جشنواره عظیم بوده است.

وی برگزاری این جشنواره ها بعد از ایام کرونا را نقطه عطفی در دانشگاه پیام نور  دانست و تصریح کرد: باید از رئیس دانشگاه پیام نور تشکر کنیم که پویایی جدیدی را در دانشگاه پیام نور رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره سه گانه می‌تواند پویایی، رویش و نشاط جدیدی را در مجموعه پیام نور رقم بزند خاطرنشان کرد: اشتراک گذاری تجربیات شما می‌تواند برای پیشبرد اهداف عالیه پیام نور موثر باشد.

وی با بیان اینکه آنچه ما امروز به آن نیاز داریم امید و نشاط است تأکید کرد: امید داریم این چنین جشنواره ها بتواند امید و انگیزه را در سطح کشور ایجاد کند و از همراهی همه مراکز، واحدها و استان ها تشکر می‌کنم که در برگزاری این جشنواره تلاش خود را به کار گرفتند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰۰ اثر از دانشجویان سراسر کشور در بخش های مختلف جشنواره واصل شد یادآور شد: در فرآیند داوری بیش از ۶۰ داور حرفه ای در استان ها  آثار را داوری کردند و از آثار برگزیده امروز تقدیر به عمل خواهد آمد.

مختاری با بیان اینکه در این فضای با نشاط بر آنیم که در راستای مهارت محوری و اشتغال برای دانشجویان قدم برداریم افزود: امید داریم در این اشتراک گذاری تجربه ها اتفاقات خوبی را برای ساختن ایران اسلامی رقم بزنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در پایان با اشاره به مرجعیت دانشجو در کشور تأکید کرد: از همه دانشجویان دعوت می‌کنم در ۱۱ اسفند ماه انتخابات پر شوری را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه