English

۲۴ لغایت ۲۷ بهمن ماه؛

برگزاری تازه‌ترین دستاوردهای تکنولوژی پزشکی در نمایشگاه بین المللی اصفهان

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی اصفهان (MEDIFAIR2024) 24 لغایت 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار خواهد شد.

برگزاری تازه‌ترین دستاوردهای تکنولوژی پزشکی در نمایشگاه بین المللی اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در نمایشگاه امسال اصفهان تعداد 135 تولیدکننده و فروشنده در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی ، آزمایشگاهی و دندانپزشکی اصفهان (MEDIFAIR2024) 24 لغایت 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان حضور دارند.

تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، vps، تثبیت کننده‌های ولتاژ، تولیدات معاینه‌ای و تشخیصی، آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، محصولات بیمارستان (گازهای طبی، ساپورت‌های ارتوپدی بالش‌های طبی و ... ) تجهیزات ارتوپدی، تحقیقاتی و مواد شیمیایی و آزمایشگاهی، تجهیزات اتاق عمل، مواد دندانپزشکی، تجهیزات فیزیوتراپی و طب سوزنی و مانیتورهای علائم حیاتی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.  

همچنین تلاش شده است که نمایشگاه امسال ابعاد جدیدی را در این صنعت شامل شود.

وجود شرکت‌های جدید و دعوت از تولیدکنندگان مطرح استان، حضور هیئت بازدید از کشور روسیه و برگزاری همایش‌های مرتبط از نقاط قوت این دوره به شمار می‌رود. به علاوه تلاش شده است تا از مدیران، متخصصین شناخته شده، انجمن‌های مرتبط و مقامات استانی برای حضور در این نمایشگاه دعوت شوند تا طیف گسترده‌تری از ذینفعان این عرصه زیر سقف نمایشگاه اصفهان، فرصت ملاقات و همکاری پیدا کنند. 

 به علاوه از زمان همه‌گیری ویروس کرونا جهان وارد دوران تازه‌ای از نیازهای بهداشتی و سلامت شد. بحران جهانی بهداشت عمومی، سلامت از راه دور و تقاضا برای درمان‌های پزشکی غیرتماسی و مجازی را در سرتاسر جهان در کانون توجه قرار داد.

در نمایشگاه‌های تخصصی آخرین راه‌حل‌های سلامت دیجیتال نیز ارائه می‌شود تا فعالین این حوزه بتوانند پیش از آنکه در برابر شرایط بحرانی غافلگیر شوند، نبض نوآوری‌ها و روندهای فناوری پزشکی را در دست داشته باشند. 

این نمایشگاه‌ تجاری تخصصی شامل رویدادهای همزمان در مورد موضوعات مختلف است که شامل حوزه‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد و کارشناسان و مقامات محتلف در آن شرکت می‌کنند. چنین رویدادهایی در نهایت به اشتراک‌گذاری بینش‌ها و پیشرفت‌ها در مورد چالش‌های نظارتی، علمی و بهداشتی در دستگاه‌های پزشکی، MedTech و صنعت تشخیص کمک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه