English

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان :

دانشگاه پیام نور استانداردترین دانشگاه از نظر وزارت علوم است

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان بیان داشت: دانشگاه پیام نو راستانداردترین دانشگاه از سوی وزارت علوم از نظر سرفصل ها وکتب و منابع درسی می باشد.

دانشگاه پیام نور استانداردترین دانشگاه از نظر وزارت علوم است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،رضا مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در دانشگاه پیام نور سرفصل‌های دروس کاملاً رعایت می‌شود و کتب درسی و منابع درسی هم کاملاً مطابق با استاندارد است ،گفت: آزمون‌های دانشگاه پیام نور کاملا منطبق با موازین استاندار است.

وی افزود: همچنین در آزمون‌های استخدامی، بیشترین قبولی و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلات تکمیلی هم بیشترین موفقیت را به دست آوردند.

این مقام مسئول گفت: دانشگاه پیام‌نور دانشگاهی است که هم تحصیل و هم اشتغال را در کنار یکدیگر پیش می‌برد و به هدف خود که گسترش عدالت آموزشی است دست پیدا کرده است.

مختاری ادامه داد: هدف از تشکیل دانشگاه پیام نور گسترش آموزش عالی به صورت عادلانه برای همه و محروم‌ترین مناطق کشور است تا دانشجویان در کنار خانواده بتواند مشغول تحصیل باشند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان اصفهان افتخار می‌کند ۸ شهید مدافع حرم داشته است اظهار کرد: از افتخارات مهم ما این است که ۸ شهید مدافع حرم از دانشجویان این استان بوده و آخرین شهید این دانشگاه هم شهید محمدرضا احمدی، شهید اردوهای جهادی بوده که در حین خدمت رسانی به مناطق محروم روستاهای فریدونشهر به شهادت نایل آمده و جزو افتخارات ما می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در ارتباط با برگزاری جشنواره حرکت بیان کرد: این جشنواره در روزهای ٢٨ الی ٣٠ بهمن ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و ‌٣٠ درصد آثار ارائه شده مربوط به دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان است.

رضا مختاری با بیان اینکه در این جشنواره در محورهای فعالیت خلاقانه، فعالیت دیجیتال، اختراع و دانشگاه برتر، ۳۶ اثر برگزیده شدند، گفت:سعی کرده‌ایم که رقابت سالم و عادلانه‌ای را در هر ۳ جشنواره داشته باشیم .

وی افزود: در این جشنواره ابتدا در روز ۲۸ بهمن نسبت به پذیرش دانشجویان سراسر کشور و مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها اقدام خواهد شد و ۲۹ بهمن به دیداراز قسمت‌های مختلف شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان اختصاص خواهد یافت.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ در خیابان فرشادی در سالن اهل بیت برگزار و ۱۸۱ نفر برگزیده نی در این جشنواره تقدیر خواهند شد.

دانشگاه پیام نور اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه