English

نخستین مجموعه ورزشی سردار شهید سلیمانی در روستای جوشقان مرکزی افتتاح شد

نخستین مجموعه ورزشی سردار شهید سلیمانی در روستای جوشقان مرکزی به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

نخستین مجموعه ورزشی سردار شهید سلیمانی در روستای جوشقان مرکزی افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

همزمان با ایام الله دهه فجر مجموعه ورزشی جوشقان  به نام قهرمان جبهه های مقاومت اسلامی،سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد.

این  مجموعه ورزشی به  مساحت یکهزار و ۲۰۰ متر مربع  و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با حضور سردار مرتضی عمو مهدی جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج کاشان  در روستای جوشقان مرکزی افتتاح گردید.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام محمدعلی منتظری موحد امام جمعه بخش نیاسر خطاب به جوانان گفت:امیدواریم جوانان نسبت به وجود آمدن انقلاب توجه داشته باشند که با چه خون  دلهایی انقلاب بنا شده و  امروزه ما در کمال آزادی و آرامش،امنیت چنین برنامه های در سطح کشور برگزار می کنیم.

امام جمعه نیاسر بیان داشت:برای تحقق یافتن و قدر شناسی از نظام مقدس اسلامی باید همه افراد و جوانانی که در صحنه های انقلاب حضور دارند در روز ۲۲ بهمن به پاس گرامی داشت ایام الله دهه فجر با شکوه تر از همیشه در صحنه حضور بیابند.

منتظری موحد نیز در خصوص انتخابات مجلس و خبرگان که در  اسفند ماه برگزار می شود ،افزود:خواهران و برادران باید با حضور پررنگتر طبق سنوات گذشته امسال نیز  در صحنه انتخابات، حمایت و حفاظت خودشان از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام نمایند.

وی درپایان سخنان خود با تاکید این نکته که ۲۲ بهمن یوم الله است، بیان کرد:یوم الله روزی است که در آن پرچم حق و عدالت بر پرچم ظلم، ستم و تاریکی چیره شده و به راحتی به دست ما نرسیده است.

این مقام مسئول گفت:  انقلاب اسلامی ایران یکی از انقلاب‌هایی است که زمینه‌ساز انقلاب جهانی حضرت موعود و توسط ایشان هدایت می شود.

لازم به ذکر است؛ این مجموعه ورزشی به همت خیر برادران خدایی و با مشارکت پایگاه بسیج علی ابن ابی طالب(ع)در جوشقان مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه