English

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان اصفهان :

بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک فرصت ارزشمند است/ رتبه اول استان اصفهان در جذب بیمه شدگان در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان اصفهان گفت: استان اصفهان در سال 1401 به لحاظ جذب تعداد بیمه شده ، رتبه یک کشور را با توجه به استانهای سطح درآمدی بالاتر و پر جمعیت تر به دست آورده است.

بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک فرصت ارزشمند است/ رتبه اول استان اصفهان در جذب بیمه شدگان در سال 1401
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،کیانوش کازرونی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص تعداد بیمه شدگان صندوق کشاورزان ، روستاییان و عشایر در استان اصفهان گفت: درسطح استان حدود 145 هزارنفر در صندوق بیمه روستاییان و عشایراستان اصفهان بیمه شده داریم .

وی افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان اصفهان از سال 1384 جزو اولین دفاتری بود که راه اندازی شد و 61 کارگزاری در سطح استان اصفهان دارد.

این مقام مسئول بیان داشت: استان اصفهان در سال گذشته رتبه یک کشور در جذب تعداد بیمه شدگان را کسب کرده است و در تمدید بیمه شدگان نیز رتبه دوم کشو را کسب کرده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان 12 هزار و 300 بیمه شده که همگی سرپرست خانوار هستند  و مستمری بگیر می باشند عضو صندوق بیمه کشاورزان ، روستاییان و عشایر می باشند.          

کازرونی با اشاره با درمان روستاییان گفت: درمان توسط بیمه سلامت صورت می‌گیرد و پایه درمان تکمیلی هم داریم که برای مستمری بگیران فراهم شده‌است و همه مستمری بگیران سال آینده تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.          

وی اظهار داشت: استان اصفهان ، همدان و آذربایجان شرقی برای بیمه تکمیلی کشاورزان و روستاییان و عشایر در کشور پایلوت بودند.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایراستان اصفهان ادامه داد: مهمترین مولفه این است که براساس سطوح در آمدی 10 درصد حق بیمه را دولت و  5درصد نیز شخص پرداخت می کند.

کازرونی با بیان اینکه در پرداخت حق بیمه 8 سطح پرداخت داریم، اضافه کرد:در این صندوق سهم کارفرما را دولت پرداخت می‌کند و با این شیوه از جامعه هدف کشاورزان و روستاییان و عشایر حمایت می‌کند.     

 این مقام مسئول با بیان اینکه 6 هزار سرپرست عشایر عضو صندوق بیمه هستند، گفت:وظیفه ما ارائه خدمات به عشایر استان است که در این راستا در تلاش هستیم تا نرخ وفاداری بیمه را بالا ببریم.

وی با اشاره باینکه در ماه گذشته رتبه سوم کشور را در تمدید بیمه شدگان داشتیم ، افزود:در قرارگاه کرامت بالاترین جذب بیمه شدگان در استان اصفهان در سال گذشته با 27 هزار و 856 سرپرست خانوار راجذب صندوق کرده ایم.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر استان اصفهان با بیان اینکه در حوزه تمدید بیمه شدگان رتبه اول تا چهارم  در کشور هستیم ، بیان کرد: در تلاش هستیم تا درصد تمدید بیمه شدگان را به 90 درصد در استان برسانیم.

کیانوش کازرونی گفت: امسال حداکثر عیدی که می‌توان پرداخت کرد یک میلیون و 250 هزار تومان است که این رقم باید تصویب شود اما یک میلیون تومان قطعی است و به سطح یک بیمه شدگان پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه