English

عبدالرسول امامی از شهرداری نجف آباد استعفا داد

برای حفظ آرامش جامعه و تأمین مصالح شهر و شهروندان عبدالرسول امامی از شهرداری نجف آباد رسما استعفا داد.

عبدالرسول امامی از شهرداری نجف آباد استعفا داد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،  پس از موارد و اختلافاتی که چند ماه گذشته بین ۵ نفر از اعضای شورای شهر نجف آباد و شهردار نجف آباد پیش آمده بود سرانجام مهندس عبدالرسول امامی برای حفظ آرامش جامعه و ثبات شرایط اجتماعی حال حاضر شهر و همچنین تأمین مصالح شهر و منافع شهروندان از سمت شهردار نجف آباد استعفا داد.

در جلسه ای که صبح امروز 14 بهمن 1402 در دفتر شهردار با حضور رئیس و برخی از اعضای شورای شهر ، جمعی از معاونین و مدیران مناطق پنج گانه شهرداری، مسئولین ستادی و پرسنل تشکیل شد شهردار نجف آباد در سخنانی با اشاره به موارد مورد اختلاف پیش آمده بین خود و اعضای شورای شهر و اصرار اعضای شورا مبنی بر رفتن ایشان اظهارداشت: افتخار دارم از سال 1400 با تمام نیرو و همت در خدمت شهر و شهروندان شهیدپرور نجف آباد در قامت شهردار شروع به خدمت رسانی نمودم. تعریف مجموعه قسمت های جریان خدمت در هشت قسمت، تکمیل پروژه های ناتمام قبل، تدارک پروژه های شاخص و محله محور با رعایت اصل عدالت محوری در مناطق پنج گانه شهری، کلنگ زنی افتتاح و تقدیم بیش از 2 هزار میلیارد توامان و تدوین تقویم عمرانی سالانه از مهمترین بخش های انجام شده در این مدت بود که در این مدت همه سعی و تلاشم بر خدمت رسانی صادقانه به مردم بود.

امامی افزود: با وجود شرایط فعلی، عدم همکاری تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر صلاح شهر و شهروندان به این است تا در شرایط فعلی و جهت جلوگیری از مخدوش شدن آرامش جامعه از سمت شهرداری نجف آباد اعلام استعفا نمیام. امامی افزود چون دوست ندارم مردم و شهر نجف آباد زیان ببینید از سمت خود استعفا می‌دهم و در همین جا از زحمات همه همکاران و کارکنان شهرداری قدردانی می کنم.

شهردار نجف آباد در پایان گفت: در این مدت تمام تلاش و همیت خود و مدیران در بخش های مختلف را معطوف به خدمات رسانی به شهروندان شریف نجف آباد داشتیم و امیدوارم با استعفای اینجانب، توجه و انرژی منتخبین مردم در شورای اسلامی بیشتر بر محوریت انجام امور و وظایف تعیین شده در راه خدمت به جامعه اسلامی مصرف شود و صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش از خدمات جهادی منتفع گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه