English

از ۲۲ بهمن ماه؛

نمایش « یک مهمانی ساده » در مجتمع فرشچیان اصفهان اجرا می شود

نمایش « یک مهمانی ساده » ۲۲ بهمن ماه لغایت ۳۰ بهمن ماه در مجتمع فرشچیان اجرا می شود.

نمایش « یک مهمانی ساده » در مجتمع فرشچیان اصفهان اجرا می شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،نمایش " یک مهمانی ساده "  به نویسندگی و کارگردانی جمال نوروزباقری  از بیست و دوم بهمن ماه الی سی بهمن ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن پرواز مجتمع فرشچیان اجراهای خود را آغاز می‌کند.

نویسنده و کارگردان نمایش " یک مهمانی ساده " با بیان اینکه این نمایش یک ، درام روانشناسی است، افزود :  در این نمایش سعی شده تا با ایجاد موقعیت های کمدی به بررسی روابط همسران با یکدیگر و رفتارهایی که منجر به طلاق و جدایی زوجین می شود بپردازد.

جمال نوروزباقری در ادامه با بیان اینکه موقعیت این نمایش برگرفته از واقعیت جامعه است، گفت : اتفاقات این نمایش در روند برگزاری یک جشن طلاق  می گذرد که متاسفانه امروز این پدیده نوظهور و نامتعارف فرهنگی که در ضدیت ارزش های جامعه ایرانی است در حال شکل گرفتن به عنوان یک فرهنگ در میان مردم شده است.

وی از ارائه تخفیف ۱۵ درصدی بلیت نمایش " یک مهمانی ساده " برای سه روز ابتدایی این نمایش خبر داد و گفت: سه روز اول اجرای نمایش با تخفیف ۱۵ درصدی برای کلیه اقشار همراه خواهد بود و

نویسنده و کارگردان نمایش یک مهمانی ساده گفت: علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

نوروزباقری بیان داشت: در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «آدما فکر میکنن که بزرگ شدن! همشون تا وقتی که بمیرن ، یه بچه کوچولو دستشونو گرفته ، میگیره! گاهی این بچه کوچولو اینقدر زورش زیاد میشه که میاد میشینه جا آدم بزرگه.....»

به گزارش موج؛ نمایش " یک مهمانی ساده "  ساعت ۱۹:۳۰ ۲۲ بهمن ماه لغایت ۳۰ بهمن ماه  در مجتمع فرشچیان سالن پرواز به روی صحنه می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه