English

پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پیامی دهه فجر را تبریک گفت.

پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،ناصر چاووشی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد، متن پیام به این شرح است:

اکنون که انقلاب اسلامی چهل و پنجمین طلیعه خود را جشن می‌گیرد، ملت بزرگ ایران در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و با پیشرفت‌های شایان توجهی که در ابعاد گوناگون داشته است و با وجود همه فراز و نشیب‌ها، نظام برآمده از انقلاب اسلامی، دلسپردگان این انقلاب بزرگ را در ترسیم آینده‌ای بهتر امیدوارتر کرده است.

بسمه تعالی

۱۲بهمن ماه سال ۱۳۵۷ روز تحولی عظیم در تاریخ باشکوه سرزمین ایران است که با ورود تاریخی ابرمردِ قرن بیستم حضرت امام خمینی(ره) به میهن عزیزمان رقم خورد و باعث تولد انقلاب شکوهمند اسلامی شد. بی‌شک انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت ایران در طی دوره‌ها مختلف تاریخی است که در سایه بیداری، انسجام، همدلی، حق طلب، ستم‌ستیزی، اصلاح گری و آزادی‌خواهی آگاهانه آنان به وقوع پیوسته است.

اکنون که انقلاب اسلامی چهل و پنجمین طلیعه خود را جشن می‌گیرد، ملت بزرگ ایران در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و با پیشرفت‌های شایان توجهی که در ابعاد گوناگون داشته است و با وجود همه فراز و نشیب‌ها، نظام برآمده از انقلاب اسلامی، دلسپردگان این انقلاب بزرگ را در ترسیم آینده‌ای بهتر امیدوارتر کرده و در سایه عدالت‌طلبی، استقلال، آزادی و حاکمیت ارزش‌های اسلامی شکوهِ تابنده‌ای را برای این خاک پر گهر متصور ساخته است.

شایسته است که به پاس این موهبت بی‌نظیر، که با عنایات خاصه پروردگار، درایت و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و تلاش و مجاهدت ملت و به ویژه شهدا، جانبازان و ایثارگران عرصه‌های مبارزه، دفاع مقدس و مقاومت همچون درختی تنومند شده است، شاکر درگاه احدیت باشیم و برای بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلابِ تحت زعامت عالمانه مقام معظم رهبری، بیش از پیش کوشش و تلاش نمائیم.

اینجانب با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه‌فجر و چهل و پنجمین بهار پیروزی به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی؛ به ویژه مردم شهید پرور و غیور استان اصفهان، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همه فجرآفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب را گرامی داشته و از مردم غیور، آگاه و قدرشناس استان به ویژه همکاران شاغل در مراکز دولتی و غیردولتی و خانواده‌های تحت حمایت سازمان بهزیستی دعوت می‌نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه‌های جشن انقلاب به ویژه راهپیمایی وحدت‌آفرین ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان‌های متعالی اسلام و انقلاب، اقتدار و عزت ایران سرافراز را همچون سال‌های گذشته به نمایش بگذارند. سلامتی، عزت و سربلندی همگان را از خداوند منان خواستارم.

ناصر چاووشی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه