English

در کمتر از ۲ ساعت ؛

عاملان تیراندازی در شهرستان فلاورجان دستگیرشدند

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شناسایی و دستگیری دو نفر از عاملان تیراندازی در کمتر از 2 ساعت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

عاملان تیراندازی در شهرستان فلاورجان  دستگیرشدند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ مرتضی هادیان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از محلات سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دست بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با حضور ماموران انتظامی در صحنه و بررسی میدانی موضوع مشخص شد 2 نفر با یک دستگاه موتورسیکلت و یک قبضه سلاح شکاری به سمت خودرو شهروندی تیر اندازی کرده و به سرعت از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی و با جمع آوری مستندات خاص در نهایت 2 عامل این تیراندازی در کمتر از 2 ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی دقیق دستگیر شدند.

 این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری اقلام غیر مجاز از مخفیگاه متهمان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به بزه انتسابی به علت برخی اختلافات خانوادگی اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه