English

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبرداد؛

افتتاح بیش از هزار طرح در بهزیستی استان اصفهان همزمان با دهه مبارک فجر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از یک هزار طرح در بهزیستی استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح بیش از هزار طرح در بهزیستی استان اصفهان همزمان با دهه مبارک فجر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ناصر چاووشی با بیان اینکه تا پایان دهه فجر، یک هزار و ۳۴۹ طرح در سطح بهزیستی استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: افتتاح یک هزار و ۳۰۸ طرح اشتغال، بهره‌برداری از ۲۸ واحد مسکن، افتتاح خانه کودک و نوجوان، مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، مرکز روزانه توانبخشی و مرکز اقامتی میان مدت از جمله این طرح‌ها است.

وی افزود: ارائه خـدمات غربالگری بینایی و شـنوایی، مشاوره و غربال اضـطراب کودکان در ایام‌ مبارک دهه فجر در کلیه شهرستان‌ها به صورت رایگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به نیازمندان با در نظر گرفتن یاری برگ انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به شعار «جشن ملی، مشارکت، آینده روشن» گفت: برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در بهزیستی استان نیز ذیل این شعار محوری و با عناوینی چون؛ برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت در شهر اصفهان و شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه مددجویان تحت پوشش و  کارکنان،   اهدای خون توسط پرسنل، برگزاری میز خدمت در واحدهای بهزیستی در کلیه شهرستان‌ها  دنبال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه