English

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان خبر داد:

برگزاری هفتمین کار سوق ملی مهندسی ژنتیک ایران به میزبانی آموزش و پرورش استان اصفهان

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری هفتمین کار سوق ملی مهندسی ژنتیک ایران به میزبانی اداره استعدادهای درخشان استان اصفهان خبرداد.

برگزاری هفتمین کار سوق ملی مهندسی ژنتیک ایران به میزبانی آموزش و پرورش استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،احسان صنعتکارگفت: هفتمین کار سوق ملی مهندسی ژنتیک ایران با حضور بیش از ۱۲۰ دانش‌آموز از سراسر کشور به میزبانی اداره استعدادهای درخشان استان اصفهان و با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار خواهد شد.

وی ظهار داشت: از میان فناوری‌های مطرح دنیا، زیست‌فناوری، از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فناوری‌های روز است که یکی از محورهای اساسی توسعه در بسیاری از کشورها قلمداد می‌شود؛ لذا کار سوق ملی «مهندسی ژنتیک» در حوزه زیست‌فناوری ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول مراکز ملی پرورش استعدادهای درخشان طراحی می‌شود.

این مقام مسئول افزود: هفتمین کار سوق ملی مهندسی ژنتیک ایران با حضور بیش از ۱۲۰ دانش‌آموز از سراسر کشور به میزبانی اداره استعدادهای درخشان استان اصفهان و با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار خواهد شد.

صنعتکار ابراز داشت: این رویداد با نگاه توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، جهت افزایش روحیه پرسش‌گری، پژوهشگری، ایده‌پردازی، توانایی کارگروهی و اجرایی‌سازی ایده‌های دانش‌آموزان اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به سرفصل‌های ارائه شده تحت عناوین کار با باکتری و ژنتیک مولکولی خاطرنشان کرد: هدف از این رویداد آموزشی و پژوهشی، توانمندسازی دانش‌آموزان در حیطه ژنتیک و آشنایی آنان با مهندسی ژنتیک بوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه