English

در کمتر از ۲۴ ساعت؛

عامل تیراندازی در خمینی شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در کمتر از 24 ساعت در عملیات ویژه ماموران پلیس این فرماندهی خبر داد.

عامل تیراندازی در خمینی شهر دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ غلامرضا براتی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد تیر اندازی منجر به مجروحیت شهروند خمینی شهری و متواری شدن عامل آن موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت

وی در ادامه افزود: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی تکمیلی مشخص شد شخصی به علت اختلافات قبلی با سلاح کلت کمری به سمت شهروندی تیراندازی کرده و به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: اقدامات تخصصی و ویژه پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با شناسایی محل اختفاء متهم، عامل تیراندازی توسط ماموران انتظامی طی یک عملیاتی هماهنگ کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی خاطر نشان کرد: در بازرسی دقیق ماموران پلیس از مخفیگاه وی  یک قبضه سلاح کلت کمری و 2 تیرجنگی کشف که در این خصوص متهم با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه