English

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی:

بهره‌گیری از ظرفیت فیلم‌سازان نوجوان در جشنواره فیلم کودک

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: فیلمسازی توسط نوجوانان از اهداف مهم جشنواره فیلم کودک بود که خوشبختانه با برگزاری المپیاد فیلمسازی نوجوانان محقق شد.

بهره‌گیری از ظرفیت فیلم‌سازان نوجوان در جشنواره فیلم کودک
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مجید زین‌العابدین در آئین اختتامیه هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان بیان داشت:سی‌‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان پس از دوران شیوع کرونا و تضعیف سینمای کودک با قوت و نتایج چشمگیر و قابل‌توجهی برگزار شد.

وی افزود: جشنواره فیلم کودک پایان قصه نبود بلکه آغاز این مسیر بود که فیلم سازان برای رونق سینمای کودک در آن قدم گذاشتند و نکته قابل توجه آن است که خود نوجوانان نیز توانستند به این مسیر ورود پیدا کنند.

زین العابدین خاطرنشان کرد: امشب به جایی رسیدیم که المپیاد فیلم سازی نوجوانان پس از چندین سال حضوری و مستقل برگزار شد و امیدواریم این مسیر شیرین‌تر نیز بشود.

این مقام مسئول گفت:تعداد شرکت‌کنندگان، نشان‌دهنده استقبال خوبی است که از این رویداد مهم شده که امیدواریم منجر به هموار شدن مسیر فیلمسازی برای نوجوانان شود.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با بیان اینکه نوجوانان برای اولین بار برای فیلم سازی ثبت‌نام کردند، گفت: اما اساتید و فیلم سازان حرفه‌ای قبول کردند در هیئت انتخاب و مربی‌گری این رویداد شرکت کنند که اتفاقی مبارک است و امیدواریم در سال‌های آینده از ظرفیت فیلمسازی نوجوانان در بخش رقابتی جشنواره فیلم کودک استفاده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه