English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

۲۰ برنامه ویژه برای برگزاری با شکوه انتخابات در نظر گرفته است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ماه‌های گذشته ۲۰ برنامه ویژه برای برگزاری باشکوه انتخابات نظیر مشارکت رأی اولی‌ها، حضور دانشجو معلمان را در نظر گرفته‌ایم.

۲۰ برنامه ویژه برای برگزاری با شکوه انتخابات در نظر گرفته است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،محمدرضا ابراهیمی در برنامه رادیویی سلام اصفهان، اظهار داشت: آموزش و پرورش قریب به ۱۱۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته و حدود ۱ میلیون دانش‌آموز دارد که با احتساب خانواده‌های آنان نقش بسیار پر رنگی در انتخابات می‌توانند ایفا کنند و از ماه‌های گذشته ۲۰ برنامه ویژه برای برگزاری باشکوه انتخابات نظیر مشارکت رأی اولی‌ها، حضور دانشجو معلمان را در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: انتخابات نماد مردم‌سالاری، دموکراسی و مهم‌ترین شیوه مشارکت مردم در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های خرد و کلان است.

ابراهیمی ابراز داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره انتخابات پرشوری را داشتیم و میانگین شرکت مردم در انتخابات قابل‌توجه بوده است و در سال جاری هم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در پیش خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: یکی از اثرگذارترین و مهم‌ترین اقشاری که در مشارکت مردم در امر انتخابات، فرهنگیان هستند و به‌عنوان گروه مرجع شناخته می‌شوند، گروهی که مردم برای نحوه شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح به آنها مراجعه می‌کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش قریب به ۱۱۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته و حدود ۱ میلیون دانش‌آموز دارد که با احتساب خانواده‌های آنان نقش بسیار پر رنگی در انتخابات می‌توانند ایفا کنند و از ماه‌های گذشته ۲۰ برنامه ویژه برای برگزاری باشکوه انتخابات نظیر مشارکت رأی اولی‌ها، حضور دانشجو معلمان را در نظر گرفته‌ایم.

ابراهیمی بیان داشت: جلسات مختلفی با مدیران نواحی و مناطق؛ مدیران مدارس، معاونین و معلمین را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا تبیین دقیقی برای توجه ویژه به موضوع انتخابات و انتخاب اصلح را در سطح جامعه داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: همانند سال‌های گذشته امسال هم اعتکاف دانش‌آموزی به‌صورت ویژه برگزار می‌شود و در آموزه‌های اعتکاف بر نقش و اثرگذاری دانش‌آموز بر رأی‌آوری تأکید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه