English

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

افتتاح ۱۸ پروژه ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه ورزشی جهت خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان استان افتتاح می شود.

افتتاح ۱۸ پروژه ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، فرهاد رضایی در خصوص افتتاح مجموعه‌های ورزشی در دهه مبارک فجر اظهار داشت: آموزش و پرورش اصفهان در دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه ورزشی را جهت خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان استان افتتاح خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای آماده‌سازی این ۱۸ پروژه در سطح استان اصفهان ۲۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، بهبود ایمنی هنگام ورزش، جذابیت بیشتر فعالیت‌های ورزشی و علاقه‌مندی به درس تربیت‌بدنی را برای دانش‌آموزان را همراه خواهد داشت.

رضایی عنوان کرد: ۳ زمین چمن مصنوعی در ناحیه ۵ شهر اصفهان، منطقه امامزاده و شهرستان آران و بیدگل و بهره‌برداری از کف‌پوش روباز در شهرستان مبارکه و منطقه فولادشهر از جمله پروژه‌هایی هستند که در دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به افتتاح ۱۳ کلاس درس تربیت‌بدنی، افزود: در شهرستان‌های مبارکه، فریدون‌شهر، فولادشهر، خوانسار، ناحیه ۳ شهر اصفهان و منطقه جرقویه سفلی نیز شاهد بهره‌برداری کلاس درس تربیت‌بدنی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه