English

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون:

۲۰ پروژه مدرسه‌سازی در تیران و کرون فعال است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: در حال حاضر ۲۰ پروژه مدرسه‌سازی به همت خیرین و مردم در این شهرستان فعال است.

 ۲۰ پروژه مدرسه‌سازی در تیران و کرون فعال است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

 ،حسین صائبی در آئین کلنگ‌زنی سالن چندمنظوره مدرسه امام مهدی (عج) این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰ پروژه مدرسه‌سازی به همت خیرین و مردم در این شهرستان فعال است.

صائبی افزود: نزدیک به ۵۰ پروژه ساخت کلاس درس و سالن‌های چندمنظوره طی سال‌های اخیر توسط خیرین اجرا شده که بیش از ۲۰ باب آن با حمایت دولت تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه منابع دولتی محدود است اضافه کرد: کمک خیرین در احداث و تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی رفع نیاز آموزشی را هر چه سریع‌تر به همراه خواهد داشت و دانش‌آموزان از محیط‌های جدید استفاده می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون اظهار داشت: برای مدارس شش کلاسه اعتباری نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال نیاز بوده و تکمیل و تجهیز آن هم متناسب با امکانات موردنیاز تا بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار لازم دارد.

صائبی به احداث سالن‌های چندمنظوره در مدارس اشاره کرد و گفت؛ این سالن برای نمازخانه برگزاری امتحانات و مراسم‌ها و جلسات استفاده می‌شود که یکی از دغدغه‌ها و نیازهای مدارس است و خیرین در این باره پیش‌گام شده‌اند.

وی اضافه کرد: انگیزه خیرین برای سالن‌های چندمنظوره تقویت شده و همین موضوع به اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزشی و آموزش خانواده کمک کرده و پدر و مادرها مهارت‌های زندگی را فرامی‌گیرند.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون به قدمت بالای مدارس اشاره کرد و بیان داشت: ۳۵ درصد از مدارس این شهرستان قدمتی بالای ۴۰ سال دارند و تقریباً ۱۰ درصد آمار مدارس این منطقه نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی هستند.

صائبی ادامه داد: اگر مشارکت و همکاری خیرین در مدرسه‌سازی نبود در حال حاضر با مشکل کمبود محیط آموزشی روبرو بودیم و باید مدارس دو شیفت ایجاد می‌کردیم.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون بر لزوم همکاری خیرین در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی مدارس نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی پرورشی و قرآنی نیازمند حمایت است تا علاوه بر رشد استعدادها موضوعات تربیتی فراگیر شود.

این مقام مسئول به توزیع شیر برای سلامت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: ۷۰ مدرسه ابتدایی این شهرستان شیر رایگان را در بین دانش‌آموزان خود توزیع می‌کنند بیش از ۸ هزار دانش‌آموز مدارس ابتدایی تیران و کرون شیر رایگان دریافت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه