English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

تکمیل پروژه آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از تکمیل عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان پس از اجرای 3400 متر عملیات لوله گذاری در مرکزشهر خبر داد.

تکمیل پروژه آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حسین اکبریان گفت: پس از اجرای 80 مترعملیات لوله گذاری در بدنه پل غیر همسطح صاحب روضات  از روی اتوبان شهید خرازی که توسط شهرداری در حال احداث  است و نیز  ساخت حوضچه خیابان بهستان، پروژه آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان در مدار بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه با  اجرای این عملیات تنش آبی در هسته مرکزی شهر اصفهان مرتفع می شود اظهار داشت: با اجرای این عملیات مشکل افت فشار آب به ویژه در فصل تابستان در حدفاصل خیابان های آتشگاه تا صمدیه، طالقانی، مسجد سید  و اتصال آن به خیابان آیت الله کاشانی، آتشگاه، کهندژ، خیابان جدید بهستان و خیابان صاحب روضات شهر اصفهان  رفع می شود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اعلام کرد: پروژه آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان  8 اسفندماه سال 1401 آغازشده و در حال حاضر عملیات لوله گذاری آن  به طول 3400 متر در هسته مرکزی شهر به پایان رسیده است و پیش بینی می شود با احداث  پل غیر همسطح عبوری از روی اتوبان شهید خرازی توسط شهرداری این پروژه در دهه فجر به بهره برداری برسد.

حسین اکبریان  وجود تاسیسات زیربنایی متعدد از قبیل خط پرفشار گاز شهری، شبکه مخابرات، کلکتور جمع آوری فاضلاب و شبکه توزیع آب آشامیدنی و آب فضای سبز را از جمله مشکلات حین اجرای این پروژه عنوان کرد و خاطر نشان ساخت:  از چالش های دیگر  حین اجرای این پروژه اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه، بار ترافیکی موجود، عبور از عرض خیابان ها با وجود تاسیسات متعدد زیربنایی بوده است که در این راستا می توان به عملیات لوله گذاری در عرض خیابان آتشگاه، عبور خط انتقال از عرض بزرگراه شهید خرازی ، اجرای عملیات لوله گذاری در ایستگاه مترو و اتوبان شهید خرازی اشاره کرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان بیان کرد: این عملیات با تلاش ویژه اکیپ های عملیاتی پس از اخذ مجوز های لازم از شهرداری های مناطق توسط آبفای منطقه سه شهر اصفهان اجرا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه