English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در دیدار با رئیس حوزه علمیه خبر داد

پیشرفت ۴۰ درصدی تصفیه خانه آب خوانسار

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از پیشرفت ۴۰ درصدی تصفیه خانه آب این شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کردفاز نخست این پروژه تا تابستان ۱۴۰۳ وارد مدار بهره برداری شود.

پیشرفت ۴۰ درصدی تصفیه خانه آب خوانسار
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین اکبریان در دیدار با رئیس حوزه علمیه خوانسار گزارشی از پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان خوانسار ارائه و گفت:پیش بینی می شود فاز نخست این پروژه با ظرفیت ۱۰۰ لیتر بر ثانیه تا تابستان‌ سال آینده به بهره‌ برداری رسیده و مابقی پروژه نیز تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل شود.

وی گفت: با دستور وزیر محترم نیرو اخذ ۳ هزار میلیارد ریال از طریق اعتبارات ماده ۵۶ و با همکاری بانک ملی جهت تکمیل این تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ آن در حال پیگیری است.

اکبریان همچنین در این دیدار به اجرای خط انتقال آب به مجتمع روستایی عربستان و اجرای ۶ کیلومتر از این پروژه توضیحاتی ارائه کرد و به بیان پیشرفت شبکه فاضلاب خوانسار پرداخت و گفت: در حال حاضر ۵ پیمانکار فعال برای تکمیل شبکه فاضلاب خوانسار در حال فعالیت هستند و اخد ۱۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۶ برای تکمیل این پروژه در حال پیگیری است.

گفتنی است مدیر عامل و جمعی از اعضای شورای معاونین آبفای استان اصفهان در سفر یک روزه به شهرستان خوانسار از پروژه‌های آب و فاضلاب این‌ شهرستان بازدید کردند.

آبفا اصفهان خوانسار

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه