English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان :

نجات جان ۷۷۵ نفر توسط آتش نشانان طی ۹ ماهه امسال در کاشان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از نجات 775 نفر از همشهریان توسط آتش نشانان کاشانی طی 9 ماهه امسال خبرداد.

نجات جان 775  نفر  توسط آتش نشانان طی 9 ماهه امسال  در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سیدمصطفی محتشمیان در جمع خبرنگاران گفت: طی9 ماه سال جاری آتش نشانان در 2814 مورد عملیات شامل: 761 مورد آتش سوزی ، 1181  مورد حادثه و 872 مورد خدمات ایمنی، حضور فعال داشته و اقدامات لازم در جهت امداد رسانی به موقع و موثر را انجام داده اند.

وی ناایمنی در برافروختن آتش ، پرتاب مواد آتش زا، انتقال حرارت واتصالی برق را بیشترین عامل آتش سوزی های 9 ماه گذشته اعلام کرد و افزود: پرسنل بخش عملیات سازمان در 1181 مورد حادثه شرکت داشته که می توان به حوادث تصادفات، نجات محبوسین درمنزل وخودرو ،آسانسور و بالابر و رفع خطرجانوران گزنده اشاره کرد.

محتشمیان با اعلام اینکه متاسفانه 22 مورد فوتی در عملیات های 9ماه 1402ثبت شده است، اضافه کرد : آتش نشانان جان 775  نفر را درعملیات ها نجات داده و 267 مصدوم نیز گزارش شده است.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اعلام 916 مورد استقرار تیم های احتیاط از حریق و حادثه سازمان در سطح شهرستان به مناسبت های ملی و مذهبی در مدت مذکور اظهار داشت: در این مدت 55137 تماس با شماره 125مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی صورت گرفته که در نتیجه تیم های اطفاءحریق و یا امداد نجات سازمان آتش نشانی به محل های مورد نظر در اولین فرصت اعزام شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه