English

فرمانده انتظامی استان اصفهان :

انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اصفهان پلمب شد

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمب انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهر اصفهان خبر داد.

انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اصفهان پلمب شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردار حمید علینقیان پور بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از دپوی محموله بزرگی از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات میدانی و کسب اطلاعات لازم و انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کرده و در نهایت 114 هزار و 229 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق شامل رنگ مو، اکسیدان، ژل شستشوی صورت ، لاک ناخن و.... کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 80 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تمامی کالاهای قاچاق به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و انبار مذکور نیز با دستور مرجع قضائی پلمب شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد اظهار داشت: تمامی انبارها و باربری های استان تحت نظارت و رصد هوشمندانه پلیس امنیت اقتصادی استان هستند و در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق در آنها برابر قانون با مالکان کالاها و هم متصدیان انبارها و باربری ها که اقدام به قبول و نگهداری این کالاها کردند برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه