English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبرداد؛

کشف ۱۵۰ بسته هروئین و شیشه از معده ۳ قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 150 بسته هروئین و شیشه از معده 3 نفر که اقدام به قاچاق مواد افیونی با روش بلع و انباری در معده خود می کردند، خبر داد.

کشف 150 بسته هروئین و شیشه از معده 3 قاچاقچی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ احمد نیکبخت بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در طرح کنترل محورهای مواصلاتی حین کنترل خودرو های عبوری به 3 نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405  مشکوک و با استفاده از هوش بالای خود دریافتند که این افراد اقدام به بلع و انباری مواد افیونی در معده خود کردند.

وی افزود: هر 3 نفر به یگان انتظامی منتقل و پس از انجام اقدامات تخصصی بسته های مواد مخدر از داخل معده آنها  آنها خارج شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مجموعاً ازمعده این 3 نفر 150 بسته هروئین و شیشه به وزن 1 کیلو و500  گرم کشف و این افراد  پس از تشکیل پرونده  برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ نیکبخت در پایان خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت، تخصص و هوش بالای خود هر نوع جاسازی و شیوه و روش حمل و قاچاق مواد مخدر را کشف و با سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه اطلاعات، اخبار و گزارش های خود در زمینه خرید و فروش، قاچاق و مصرف مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن 21825462 به ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اعلام کنند تا در اسرع وقت طرح و عملیات مربوطه اجرا و با آلوده کنندگان جامعه برخورد قانونی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه