English

هوای اصفهان برای همه گروه های سنی ناسالم است

کیفیت هوای اصفهان امروز نوزدهم دی ماه با میانگین ۱۶۲درشرایط ناسالم برای همه گروه های سنی ثبت شده است.

هوای اصفهان برای همه گروه های سنی ناسالم است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان و فرشادی با ۱۵۳، خیابان احمدآباد با ۱۷۲، میدان انقلاب با ۱۶۲، پارک زمزم با ۱۸۶، بزرگراه خرازی با ۱۸۵، دانشگاه صنعتی و کردآباد با ۱۶۱، رهنان با ۱۶۵، خیابان‌های میرزا طاهر و زینبیه با ۱۶۰، سپاهان‌شهر با ۱۵۷، بولوار کاوه با ۱۵۵ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

همچنین کیفیت هوا در خیابان پروین اعتصامی با ۱۵۰ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس و خیابان فیض با ۹۹ AQI قابل قبول را نشان می‌دهد. ایستگاه سنجش کیفی هوا در خیابان‌های استانداری و رودکی قطع است.

درحال حاضر شاخص هوا در سجزی با ۵۶ در وضعیت قابل قبول و در مبارکه با ۱۱۶ و قهجاورستان با ۱۲۹ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در زرین شهر با ۱۸۴ AQI ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

امروز همچنین ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص غبارآلودی هوا و افزایش انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلان‌شهر اصفهان، خمینی شهر، لنجان، فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، لنجان (زرین شهر)، مبارکه، مهاباد، مورچه خورت و نجف آباد تا شامگاه امروز هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه