English

هوای اصفهان همچنان برای عموم مردم ناسالم است

کیفیت هوای اصفهان امروز چهاردهم آذر ماه با میانگین ۱۵۹ درشرایط ناسالم برای همه مردم ثبت شده است.

 هوای اصفهان همچنان برای عموم مردم ناسالم است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با ۱۲۴، رهنان با ۱۳۱، خیابان رودکی با ۱۴۱، خیابان‌های فرشادی و میرزا طاهر با ۱۴۶ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۰۷ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همچنین کیفیت هوا در خیابان احمدآباد با ۱۶۷، میدان انقلاب با ۱۶۹، پارک زمزم با ۱۵۱، خیابان پروین اعتصامی با ۱۶۰، بزرگراه خرازی با ۱۵۴، دانشگاه صنعتی با ۱۷۳، زینبیه با ۱۷۱، سپاهان شهر با ۱۵۶، بولوار کاوه با ۱۷۱، خیابان فیض با ۱۵۵ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در ایستگاه کردآباد با ۲۷۴ AQI در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم است.

درحال حاضر شاخص هوا در زرین شهر با ۱۵۱ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در قهجاورستان با ۲۱۲ AQI بنفش و بسیار ناسالم و در شاهین شهر با ۷۱ سجزی با ۸۳ و مبارکه با ۷۰ AQI قابل قبول ثبت شد.

امروز همچنین ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که از صبح فردا سه‌شنبه تا شامگاه پنجشنبه (۱۴ - ۱۶ آذر) به سبب تداوم سکون جوی و افزایش انباشت غلظت آلاینده‌ها، وضعیت کیفی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلان‌شهر اصفهان در شرایط ناسالم خواهد بود.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه