English

رئیس اداره‌ی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز "طرح سفیران کتاب" در مدارس استان اصفهان

رئیس اداره‌ی فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی این اداره کل از آغاز «طرح سفیران کتاب» در مدارس استان اصفهان با مشارکت دانش‌آموزان علاقه‌مند خبر داد.

آغاز "طرح سفیران کتاب" در مدارس استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،مرتضی شکری دراین‌خصوص اظهار داشت: در این طرح که در راستای تفاهم‌نامه منعقده شده میان اداره کل آموزش و پرورش و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان بوده؛ مقرر شد دانش‌آموزان توانمند و علاقه‌مند در حوزهٔ کتاب‌خوانی به‌عنوان «سفیران کتاب» انتخاب شوند.

وی ادامه داد: هدف اصلی فعالیت سفیران کتاب ، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی میان کودکان و دانش‌آموزان است و سفیران کتاب نمایندۀ کتابخانه‌ها در مدارس است.

رئیس اداره‌ی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گفت: در این طرح، دانش‌آموزان علاقه‌مند توسط کتابخانه‌ها شناسایی شده و پس از انتخاب دانش‌آموزان مستعد، دوره‌ها و کلاس‌های متنوع فن بیان، مهارت‌های قصه‌گویی، روان‌شناسی رفتاری و گفتاری و … برگزار می‌شود تا بتوانند به‌عنوان سفیران کتابخانه‌ها در مدارس به ایفای نقش بپردازند.

گفتنی است، آیین رونمایی از طرح با حضور رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و معاونت اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و رئیس کتابخانه‌های شهرستان اصفهان در آموزشگاه دخترانهٔ سجاد ۱ برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه