English

رئیس سازمان فرهنگیان استان اصفهان:

فرهنگیان اصفهانی برای اولین‌بار به اردوی راهیان مقاومت اعزام شدند

رئیس سازمان فرهنگیان استان اصفهان گفت :برای اولین‌بار معلمان استان اصفهان به اردوی راهیان مقاومت اعزام شدند.

فرهنگیان اصفهانی برای اولین‌بار به اردوی راهیان مقاومت اعزام شدند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حمیدرضا امانی در جمع خبرنگاران درخصوص اعزام فرهنگیان اصفهانی به اردوی راهیان مقاومت اظهار داشت: نظر به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت در جامعه فرهنگیان و با عنایت به نقش بی‌بدیل معلمان در انتقال این ارزش‌ها برای اولین‌بار معلمان استان اصفهان به اردوی راهیان مقاومت اعزام شدند.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ادامه داد: گسترش ظرفیت‌های کمی و کیفی اردویی راهیان نور دفاع مقدس موجب هم‌افزایی اقشار و سایر نهادها و ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری همه سلایق و اقشار به بسیج است که جاذبه‌های تربیتی، علمی، فرهنگی، اجتماعی  را به دنبال دارد و دستاوردهای انقلاب را تبیین کرده و از تحریف تاریخ جلوگیری می‌کند.

امانی اذعان داشت: امروزه اردو یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌ها در تمامی نظام‌های تربیتی است، به‌طوری‌که می‌توان بخشی از افکار عمومی جامعه را با روشنگری دقیق، پاسخ شبهات و بیان حقایق و نشان‌دادن دستاوردها مطلع کرد و پدیده‌های امیدآفرین هدایت و عزت ملی در جامعه را از طریق این بستر تقویت کرد.

رئیس سازمان فرهنگیان استان اصفهان متذکر شد: ازآنجاکه معلمان مهم‌ترین ذخیره معنوی نظام و کشور هستند و صیانت از این گنجینه انسانی در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است، لازم است تا توجه و برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای تقویت روحیه و انگیزه‌های دینی اخلاقی و ملی آنان صورت‌گرفته و از این رهگذر امیدآفرینی و خودباوری را در جامعه تقویت کرده و تسری داد.

وی گفت: اردوی راهیان مقاومت با رویکرد آشنایی با رشادت‌های سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ترویج فرهنگ مقاومت به‌عنوان تنها راهبرد مقابله با استکبار جهانی برنامه‌ریزی شد.

امانی افزود: نقش ویژه معلمان در رسالت روایتگری اردوی راهیان مقاومت بستری مناسب برای بیان حقایق فرهنگ مقاومت و تربیت راویان این مکتب است، لذا نکته اصلی و کلیدی در اردوهای راهیان مقاومت آشنایی بافرهنگ استکبارستیزی و دفاع از تمامی مظلومان در اقصی‌نقاط عالم است.

امانی اضافه کرد: ایجاد نشاط معنوی، تقویت روحیه و انگیزه‌های دینی، اخلاقی و ملی معلمان افزایش در چارچوب گفتمان نظام اسلامی، الگوسازی شهید حاج‌قاسم سلیمانی (ره) به‌عنوان نماد مقاومت و پیشرفت، و همراه شدن معلمان از طریق اقناع‌سازی و تأثیرگذاری اثربخش بر افکار عمومی را به دنبال دارد که خود موجب ارتقای وحدت ملی و افزایش سرمایه اجتماعی فرهنگ مقاومت و مکتب حاج‌قاسم سلیمانی می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگیان استان اصفهان خاطرنشان کرد: مخاطب اردوی راهیان مقاومت مدیران و معاونان مدارس، معلمان ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و تربیت‌بدنی و نو معلمان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه