English

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

۳۳ نفر از اراذل و اوباش در اصفهان دستگیر شدند

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان جزئیات دستگیری 33 نفر از اراذل و اوباش در عملیات ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی خبر داد.

33 نفر از اراذل و اوباش در اصفهان دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ مسعود طُریفی اظهار داشت:در پی ارجاع پرونده جلب یکی از اوباش معروف که از سوی مرجع قضائی محکوم شده اما متواری بود موضوع شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

 وی افزود: تحقیقات وسیعی در این خصوص انجام و ماموران با رصد های هوشمندانه و میدانی دریافتند فرد مذکور در بزم شبانه جمعی از از اراذل و اوباش حضور دارد که  بلافاصله ماموران با هماهنگی مرجع  قضایی به  محل اعزام و در یک عملیات ویژه و ضربتی علاوه بر دستگیری متهم متواری 32 نفر از اراذل و اوباش دیگر را نیز دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 10 دستگاه خودرو، بیش از 20 قبضه سلاح سرد و انواع مشروبات الکلی  در بازرسی از این باغ خبر داد و گفت: هنگام اجرای عملیات مذکور اراذل و اوباش حاضر در باغ با ماموران درگیر شدند اما با توانمندی بالای رزمی ماموران و اقدام به موقع و ضربتی آنان تمامی این افراد به زانو درآمده و تحویل قانون شدند.

 سرهنگ طریفی در خاتمه با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است و به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهیم داد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مجرمان را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه